Hop til indhold

Fantastisk oplevelse hos Neya og Chloe!

Featured Replies

Skrevet

Bestilte en halv times soft dominans i dag, og det var en fantastisk oplevelse, de gjorde lige præcis alt det som jeg efterspurgte inden mødet. De er søde og venlige, og billederne er ægte. De ser rigtig godt ud, og det var en fornøjelse at drikke deres pis og spyt. Fantastske golden showers, spyt på mig. De spyttede i hinandens mund, og så bagefter det de havde samlet sammen, spyttede de over i min mund, en fantasi jeg altid har haft. Alt smagte fantastisk.

Så var der facesitting, og ellers worship af deres utroligt lækre kroppe. Jeg er til den milde form for dominans, men jeg tror helt sikkert også de kan yde den hårde form hvis nogen er til det. Og ellers er de så flotte og lækre, så hvis bare man har lyst til almindelig sex, så vil jeg også anbefale dem, enten sammen eller hver for sig, har svært ved at sige hvem der er min favorit, de er begge gode og sexede.

Link til deres annonce:

Threesome &Lesbian Show/Milf/Deepthroat/Strapon/Prostate Massage/BDSM/best toys and device

Skrevet
Morten_Nielsen skrev, for 2 timer siden:

Så var der facesitting, og ellers worship af deres utroligt lækre kroppe. Jeg er til den milde form for dominans, men jeg tror helt sikkert også de kan yde den hårde form hvis nogen er til det. Og ellers er de så flotte og lækre, så hvis bare man har lyst til almindelig sex, så vil jeg også anbefale dem, enten sammen eller hver for sig, har svært ved at sige hvem der er min favorit, de er begge gode og sexede.

Link til deres annonce:

Threesome &Lesbian Show/Milf/Deepthroat/Strapon/Prostate Massage/BDSM/best toys and device

Hvad i alverden er "worship"?

Mvh

:shock:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.