Hop til indhold

Honnie Moon

Featured Replies

Skrevet

Kan nogen fortælle om billederne af frk Moon, (SeductionGirls, Rødovre)svarer til virkeligheden?

Ved de senere besøg hos skønne kvinder, har jeg oplevet, at de er en del “rundere” end billederne fortæller.

god dag

Redigeret af Steppeulv
Stavefejl

Skrevet
Steppeulv skrev, for 15 minutter siden:

Kan nogen fortælle om billederne af frk Moon, (SeductionGirls, Rødovre)svarer til virkeligheden?

Ved de senere besøg hos skønne kvinder, har jeg oplevet, at de er en del “rundere” end billederne fortæller.

god dag

Hun er dejlig. Billederne passer. Ansigtet er smukkere end du aner på billederne. Hun er fra øverste hylde.

Skrevet
Steppeulv skrev, for 53 minutter siden:

god dag

For mig passer billederne ikke helt for meget fotoshop, og ja hun snakker så meget under sex og hun er ikke den skarpeste kniv i skuffen, det er helt vildt så for mig var det en dårlig tur.

Så hvis jeg var dig ville jeg tag en anden, men det er jo min holdning...

Skrevet
  • Author
The_Man skrev, den 5/11/2019 at 17:02:

For mig passer billederne ikke helt for meget fotoshop, og ja hun snakker så meget under sex og hun er ikke den skarpeste kniv i skuffen, det er helt vildt så for mig var det en dårlig tur.

Så hvis jeg var dig ville jeg tag en anden, men det er jo min holdning...

Ok tak for info, ærgerligt når man ikke lige løber ind i hvad man håber på.

• 2 weeks later...
Skrevet
tvr skrev, den 5.11.2019 at 16:24:

Hun er dejlig. Billederne passer. Ansigtet er smukkere end du aner på billederne. Hun er fra øverste hylde.

Ja, Honnie er virkelig god til sex. Jeg har mødt hende flere gange, både på sexparty og one to one. <3

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.