Renegate 0 Skrevet 5. November, 2019 (edited) Kan nogen fortælle om billederne af frk Moon, (SeductionGirls, Rødovre)svarer til virkeligheden? Ved de senere besøg hos skønne kvinder, har jeg oplevet, at de er en del “rundere” end billederne fortæller. god dag Redigeret 5. November, 2019 af Steppeulv Stavefejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 5. November, 2019 Steppeulv skrev, for 15 minutter siden: Kan nogen fortælle om billederne af frk Moon, (SeductionGirls, Rødovre)svarer til virkeligheden? Ved de senere besøg hos skønne kvinder, har jeg oplevet, at de er en del “rundere” end billederne fortæller. god dag Hun er dejlig. Billederne passer. Ansigtet er smukkere end du aner på billederne. Hun er fra øverste hylde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The_Man 488 Skrevet 5. November, 2019 Steppeulv skrev, for 53 minutter siden: Kan nogen fortælle om billederne af frk Moon, (SeductionGirls, Rødovre)svarer til virkeligheden? Ved de senere besøg hos skønne kvinder, har jeg oplevet, at de er en del “rundere” end billederne fortæller. god dag For mig passer billederne ikke helt for meget fotoshop, og ja hun snakker så meget under sex og hun er ikke den skarpeste kniv i skuffen, det er helt vildt så for mig var det en dårlig tur. Så hvis jeg var dig ville jeg tag en anden, men det er jo min holdning... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harran 2412 Skrevet 6. November, 2019 http://www.seductiongirls.dk/pigerne/honnie/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Renegate 0 Skrevet 6. November, 2019 The_Man skrev, den 5/11/2019 at 17:02: For mig passer billederne ikke helt for meget fotoshop, og ja hun snakker så meget under sex og hun er ikke den skarpeste kniv i skuffen, det er helt vildt så for mig var det en dårlig tur. Så hvis jeg var dig ville jeg tag en anden, men det er jo min holdning... Ok tak for info, ærgerligt når man ikke lige løber ind i hvad man håber på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Golonka 62 Skrevet 21. November, 2019 tvr skrev, den 5.11.2019 at 16:24: Hun er dejlig. Billederne passer. Ansigtet er smukkere end du aner på billederne. Hun er fra øverste hylde. Ja, Honnie er virkelig god til sex. Jeg har mødt hende flere gange, både på sexparty og one to one. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg