Hop til indhold
Jansen

Thai massage i Randers

Recommended Posts

Jeg har lige været i Randers i sidste uge. Jeg besøgte Jiramon efter de gode anmeldelser, jeg synes slet ikke jeg fik disse oplevelser. 2 ældre thai kvinder modtog mig og viste mig til brikse i lokale med gardiner mellem. Det er ikke min favorit, jeg spurgte efter en anden pige. Der blev tilkaldt en yngre pige fra et baglokale, men hun var ikke særlig attraktiv og så lidt skræmt ud. Jeg takkede nej tak og gik igen.

Søgte op til Prins Christiansgade, blev modtaget af en venlig pige på omkring 40år. Blev vist i et lokale som var lille men hyggeligt, dog var der lidt koldt pga. det store udstillingsvindue. Hun gav en udmærket blid massage som løsnede min ryg-og benmuskler uden nogen antydning af frækt.

Efter ½ time om på ryggen og så fat i den slappe, hun spurgt om massage også der 1200,-. Sagde OK.

Hendes krop viste at hun nok var mindst 40år men slank. Fik en noget upersonlig oplevelse uden indlevelse.

Næste gang kører jeg nok igen til Århus på Hedemansgade 4 http://www.eroguide.dk/forum/viewtopic.php?f=30&t=1950&hilit=hedemansgade#p9349 eller N&N på Oddervej 53 viewtopic.php?f=30&t=1312&hilit=oddervej+53#p6770

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...