Hop til indhold

Recommended Posts

Nu kan jeg selv berette at jeg fik en aftale med Hotholly på hotel i Viborg. Da jeg skulle køre et par timer hver vej samt betale hotel bad jeg om et videomøde først. Der kom intet respons på denne anmodning. Min konklusion er at det er en FAKE annonce.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er IKKE en fake annonce.
Jeg havde en aftale med hende i fredags 8/11, efter en fin dialog på SD og på mobil. Hun mødte op på det aftale sted til den aftalte tid - og det var en god oplevelse sammen med hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har netop opgraderet mit medlemskab på SD for at skrive til hende men ser til min store fortrydelse at hun har slettet profilen. Er der nogen der kan hjælpe med kontaktoplysninger til hende, send gerne PB til mig hvis det er ok ned hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jyskpik skrev, den 27.11.2019 at 22:45:

Jeg har netop opgraderet mit medlemskab på SD for at skrive til hende men ser til min store fortrydelse at hun har slettet profilen. Er der nogen der kan hjælpe med kontaktoplysninger til hende, send gerne PB til mig hvis det er ok ned hende. 

Profilen er der endnu, linket fra første indlæg virker fint for mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej så har jeg været sammen med hende og det var desværre total nedtur, lignede overholder ikke hende på billedet og var totalt uengageret, hun havde glat mørkt hår. 
Vægten tror jeg heller ikke på da hun havde hvalpefedt på maven, da hun havde givet mig blowjob og vi havde aftalt st vi skulle fortsætte ned sex begyndte hun at svare på sms, ingen smil heller noget virkede meget fjernt i blikket, og jeg foreslog at vi holdte der hvilket hun var enig i. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jesper8600 skrev, den 5.10.2020 at 15:21:

Hej brødre 

jeg er kommet til at slette hende på snap (tykke fingre åbenbart) 

Nogen der vil hjælpe en bror i nød?

har smidt dig en pb

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...