Hop til indhold

Recommended Posts

frisk fyr nsj skrev, for 17 timer siden:

Så vidt jeg kan se, er det i hvert tilfælde 2 af Helen’s piger. Hende der har 3 klinikker i hhv. Valby, Tåstrup og Søborg, hvis du kender dem :rolleyes:

Hende med alt for meget makeup er i hvert fald en af Helens piger.

Men altså, det er jo bare at ringe til dem, hvis man vil vide hvor man træffer dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thaiuser skrev, for 4 timer siden:

Hende med alt for meget makeup er i hvert fald en af Helens piger.

Men altså, det er jo bare at ringe til dem, hvis man vil vide hvor man træffer dem.

Har besøgt Helen for ca. 1,5 år siden og synes ikke at jeg kan genkende nogle derfra i Dee Wellness annoncen, var også kun under kyndig behandling af Helen selv :P

Jeg er nok lidt træt af at ringe til thaisteder jeg ikke kender, samtaler på dansk, engelsk, thai + almindelig sort tale fører ikke rigtig nogen steder hen.

Havde følgende samtale for 2-3 måneder siden:

Jeg: Hej, har I en ledig tid i dag efter 15:30 ?

Hun: Nej

Jeg: Det var ærgerligt, jeg ringer en anden dag.

Hun: Hvad tid du komme ?

Jeg: Øh, sagde du ikke lige at I ingen ledige tider har ?

Hun: Nej, den var i går.

Så opgav jeg og sagde pænt farvel med en svag spirende spændingshovedpine, sprog er en svær størrelse :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Massagen er fin. Pigen som er retoucheret i annoncen er ikke for køn. Nr2 derimod er ganske nydelig. Mangler selv at se nr 1.

Det bliver næste gang.

god indlevelse ved en håndtrold.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ebonyloveren skrev, for 3 timer siden:

Massagen er fin. Pigen som er retoucheret i annoncen er ikke for køn. Nr2 derimod er ganske nydelig. Mangler selv at se nr 1.

Det bliver næste gang.

god indlevelse ved en håndtrold.

Hvor i landet havde du denne oplevelse ? Lidt afhængig af hvor stedet ligger, da jeg sommetider tager en hyggetime i frokostpausen ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...