Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Så vidt jeg kan se, er det i hvert tilfælde 2 af Helen’s piger. Hende der har 3 klinikker i hhv. Valby, Tåstrup og Søborg, hvis du kender dem :rolleyes:

Skrevet
frisk fyr nsj skrev, for 17 timer siden:

Så vidt jeg kan se, er det i hvert tilfælde 2 af Helen’s piger. Hende der har 3 klinikker i hhv. Valby, Tåstrup og Søborg, hvis du kender dem :rolleyes:

Hende med alt for meget makeup er i hvert fald en af Helens piger.

Men altså, det er jo bare at ringe til dem, hvis man vil vide hvor man træffer dem.

Skrevet
  • Author
Thaiuser skrev, for 4 timer siden:

Hende med alt for meget makeup er i hvert fald en af Helens piger.

Men altså, det er jo bare at ringe til dem, hvis man vil vide hvor man træffer dem.

Har besøgt Helen for ca. 1,5 år siden og synes ikke at jeg kan genkende nogle derfra i Dee Wellness annoncen, var også kun under kyndig behandling af Helen selv :P

Jeg er nok lidt træt af at ringe til thaisteder jeg ikke kender, samtaler på dansk, engelsk, thai + almindelig sort tale fører ikke rigtig nogen steder hen.

Havde følgende samtale for 2-3 måneder siden:

Jeg: Hej, har I en ledig tid i dag efter 15:30 ?

Hun: Nej

Jeg: Det var ærgerligt, jeg ringer en anden dag.

Hun: Hvad tid du komme ?

Jeg: Øh, sagde du ikke lige at I ingen ledige tider har ?

Hun: Nej, den var i går.

Så opgav jeg og sagde pænt farvel med en svag spirende spændingshovedpine, sprog er en svær størrelse :D

• 3 weeks later...
Skrevet

Massagen er fin. Pigen som er retoucheret i annoncen er ikke for køn. Nr2 derimod er ganske nydelig. Mangler selv at se nr 1.

Det bliver næste gang.

god indlevelse ved en håndtrold.

Skrevet
  • Author
Ebonyloveren skrev, for 3 timer siden:

Massagen er fin. Pigen som er retoucheret i annoncen er ikke for køn. Nr2 derimod er ganske nydelig. Mangler selv at se nr 1.

Det bliver næste gang.

god indlevelse ved en håndtrold.

Hvor i landet havde du denne oplevelse ? Lidt afhængig af hvor stedet ligger, da jeg sommetider tager en hyggetime i frokostpausen ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.