Hop til indhold

Aom, Varde

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/283059

Helt sikkert ikke pigen på billedet selvom dette blev bekræftet ved sms udveksling med link- brysternes størrelse svarer dog overens med virklighedens verden, - store , bløde og naturlige - dejligt.

Pigen medio tyverne , rimeligt engelsk uden at være prangende- ikke min type - så i min optik ikke køn,- men sød ..måske for andre(?)

Massagen - frygtelig

Blow job ...fantastisk

Sex'en ...gennemsnitlig

800kr pr halve time jeg  var ikke inspireret til mere,

Skrevet
Triatlet skrev, for 14 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/283059

Helt sikkert ikke pigen på billedet selvom dette blev bekræftet ved sms udveksling med link- brysternes størrelse svarer dog overens med virklighedens verden, - store , bløde og naturlige - dejligt.

Pigen medio tyverne , rimeligt engelsk uden at være prangende- ikke min type - så i min optik ikke køn,- men sød ..måske for andre(?)

Massagen - frygtelig

Blow job ...fantastisk

Sex'en ...gennemsnitlig

800kr pr halve time jeg  var ikke inspireret til mere,

Var det skønne blowjob så med eller uden kondom ?

Skrevet

uden ;-)

Skrevet

Hvor i Varde....... kan man finde ........... Er det også thai massage der eller

Skrevet
Creta2 skrev, for 9 timer siden:

Hvor i Varde....... kan man finde ........... Er det også thai massage der eller

Du skal jo bare følge linket ;-)

Skrevet

Var hos Aom i Østergade i går onsdag i 2 timer og giver Tratlet fuldstændig ret, dog med undtagelse af blow....

Massagen var ikke massage, men små berøringer og hun var ikke tilstedei det.

Blow var under middel, jeg præspermer lidt, så hun brugte det meste af tiden på at tørre tungen.

Sød pige ja, men ikke et sted jeg kommer igen.....

Redigeret af gigolomidt

Skrevet

Det bekræfter min oplevelse bortset fra blow job'et som var suverænt...men sådan er vi jo heldigvis forskellige ;-)

Skrevet

Tungekysser hun - sex uden tungekys er bare no go for mig. 

Skrevet

Det er muligt - jeg var dog ikke fristet !

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.