Hop til indhold
gry

Sex uden kondom ?

Recommended Posts

gry skrev, den 5.11.2019 at 10:17:

Er lidt paf 

er det normalt at GP tilbyder sex uden kondom. 
spørger fordi jeg gemmen flere af mine kunder er kommet til den viden at en bestemt GP spørger meget direkte kunderne uden de har ydet ønske om det, om de vil have sex uden gummi, for et meget lille extra beløb. 
personligt vil jeg aldrig gøre det, jeg mener og have en forpligtelse til og passe både på mig selv, men i høj grad også på mine gæster.

Altså normalt og normalt...du har hørt om 1 :) 

Men der er nogle stykker som tilbyder det i annoncerne, når man kigger på Annonceligt ( nu snakker vi midtjylland / Jylland ) 

Ja så er der dem som ikke annoncerer med det, det er nok sværere at holde tal på. Men de fleste er faktisk begyndt at skrive, at "dansk" er ALTID med kondom, eller lignende tekst. Så der går jeg da ud fra, at det passer hvad de skriver. Og de annoncer er da heldigvis stadig i flertal :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ps! Har jeg fået fortalt at jeg en gang fik klamydia af at modtage en mail fra en der nok havde det? Jeg sværger. Det 100% sandt :ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 8 timer siden:

Lige som kan skrive som man har lyst til her på EG....men max 2 om dagen, så kom gruppetoen vist i mål :)

Seriøst

Gav jo på ingen måde svar på mit oprindelige spørgsmål, men her kommer en uddybelse

Hvordan ved du at din udkårne kun har få besøg og deraf mindre i risiko for at være sygdomsramt 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Madame-elisabeht(TV) skrev, for 12 timer siden:

Nu kam det da godt være at jeg spørger dumt, men er der forskel på slimhinderne i de 3 frække huller ?

Ja, der er kæmpe forskel.

Sebmus skrev, for 9 timer siden:

men alle har mulighed for at valgte man det er strafbart at smitte andre 

Det er lidt uklart hvad du mener. Men det er ikke forbudt at smitte nogen, det er forbudt at smitte nogen med vilje. Hvis man har sex, fordi man vil have sex, så er det ikke strafbart, selvom konsekvensen måske er at man overfører smitte.

Del dette indlæg

Link til indlæg
mignuigen skrev, den 5.11.2019 at 19:57:

Om pigerne tilbyder uden kondom, må de selvom. Bare de som ikke gør, aldrig gør. Så jeg trygt kan vælge dem.

Jeg har en gang prøvet pussy slide hos en thaipige som lige fandt på det under en b2b. Det var ikke aftalt. Det er vel reelt "uden". Thaipiger kan være skønne, men også ret uforudsigelige. 

Du ska bara veta hur många glädjeflickor (GP) som knullar utan kondom fastän de med emfas på fora såsom eroguide, eller i annonser, hävdar att det är något som aldrig gör! Och för min del har det varit svenska, danska, finska och norska GP som knullat utan – inte öststatsflickor som skriver det rent ut i annonserna. Så besöker du glädjeflickor så bör du kallt räkna med, vad hon än säger, att hon åtminstone med någon kund har samlag utan kondom.

Jag ser här att det finns flera som hävdar att de aldrig har blivit erbjuden sex utan kondom – jag har den motsatta erfarenheten med några svenska och norska flickor att de inte ens har frågat om jag ville använda kondom utan bara börjat rida mig eller stoppat in den utan gummi och utan att fråga mig först.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Trist læsning. Der er nok et stort "mørketal". Og der er altid en risiko, men derfor kan man godt forsøge at sikre sig bedst muligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bebop skrev, for 8 timer siden:

Ja, der er kæmpe forskel.

Det er lidt uklart hvad du mener. Men det er ikke forbudt at smitte nogen, det er forbudt at smitte nogen med vilje. Hvis man har sex, fordi man vil have sex, så er det ikke strafbart, selvom konsekvensen måske er at man overfører smitte.

Kære Bebop.

Jeg mener at det står alle frit for at gøre som man lyster hver især .Det er jo ens eget ansvar om man er GP eller gæst .

Personligt mener jeg at vi alle skal passe på hinanden så godt vi kan!

Men GP,en som giver super Fransk , skal ikke gøre sig bedre eller mere rene , end GP,en som giver super dansk, da der er flere ting som også kan smitte oralt.

Betændelsen sidder i urinrøret og (hos kvinder) i livmoderhalsen. Derfor kan kvinden få udflåd fra skeden, og manden udflåd fra urinrøret - en såkaldt "dryppert". ... Gonoré kan også sætte sig i halsen og give let feber, men ikke egentlig halsbetændelse.

Herpes er en virusinfektion, der kan give smertende sår på kønsdelene. Sygdommen smitter ved samleje eller oral-sex. 

Syfilis er en kønssygdom og skyldes en bakterie (Treponema Pallidum). ... i endetarmen efter analsex eller i munden efter oral (mund) sex

Giver det mening nu ?

Med ønsket om en god dag

Madame Elisabeht

Redigeret af Madame-elisabeht(TV)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Madame-elisabeht(TV) skrev, for 30 minutter siden:

Giver det mening nu ?

Nej.

Du spurgte om der var forskel på slimhinderne, og det er kæmpe forskel. Det betyder grotesk meget for smitterisiko - varierende efter hvilken smitte vi taler om.

Herpes smitter så effektivt, at der dårligt behøver være en slimhinde - hud kan være nok. Hiv smitter så dårligt, at det er tvivlsomt om det kan overføres via mundslimhinden overhovedet (forudsat den er hel og man fx ikke lige har børstet tænder). Slimhinden i tarmen er meget tynd og skades derfor let (glidecreme er nødvendig, når man bruger kondom for at undgå at kondomet springer og slimhinden skades).

At man kan blive syg af slimhindekontakt med smitstof betyder ikke at slimhinderne er ens eller lige let tager imod.

Superdansk udgør en betydeligt større risiko end superfransk og supergræsk sprænger skalaen. Det siger ikke noget om, hvem der skal gøre sig bedre, men det er simpelt hen forkert, hvis man tror der ingen forskel er. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bebop skrev, for 1 time siden:

Nej.

Du spurgte om der var forskel på slimhinderne, og det er kæmpe forskel. Det betyder grotesk meget for smitterisiko - varierende efter hvilken smitte vi taler om.

Herpes smitter så effektivt, at der dårligt behøver være en slimhinde - hud kan være nok. Hiv smitter så dårligt, at det er tvivlsomt om det kan overføres via mundslimhinden overhovedet (forudsat den er hel og man fx ikke lige har børstet tænder). Slimhinden i tarmen er meget tynd og skades derfor let (glidecreme er nødvendig, når man bruger kondom for at undgå at kondomet springer og slimhinden skades).

At man kan blive syg af slimhindekontakt med smitstof betyder ikke at slimhinderne er ens eller lige let tager imod.

Superdansk udgør en betydeligt større risiko end superfransk og supergræsk sprænger skalaen. Det siger ikke noget om, hvem der skal gøre sig bedre, men det er simpelt hen forkert, hvis man tror der ingen forskel er. 

Kære Bebop

Tak for din forklaring om forskellene i slimhinderne, jeg har desværre ingen læge faglig baggrund. Men har med vilje ikke nævnt Hiv smitte via Oral sex , 

Jeg skal heller ikke gøre mig klog på om man smittes nemmere i skeden end Oralt. Men fakta er at man kan smittes og der ses flere og flere kønssygdomme i Danmark og de får det nok ikke ved en spiller på Valby bakke.

Men hvis nogen laver sut slug og smut så vil der da være en større risiko for kønssygdomme end hos GP,er med gummi  det siger da sig selv .

Men hvis du er læge, så må du da kunne be eller afkræfte om man kan få de 3 omtalte kønssygdomme i munden eller ej ???

Med venlig hilsen

Madame Elisabeht

Redigeret af Madame-elisabeht(TV)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Madame-elisabeht(TV) skrev, for 15 timer siden:

Men hvis nogen laver sut slug og smut så vil der da være en større risiko for kønssygdomme end hos GP,er med gummi  det siger da sig selv 

Naturligvis, men det var ikke det du skrev vel? Du skrev at slimhinderne var det samme og at superfransk er det samme som superdansk mht. smitterisiko. Begge dele er helt forkert, uanset at du nu prøver at lade som om vi taler om noget andet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bebop skrev, for 6 timer siden:

Naturligvis, men det var ikke det du skrev vel? Du skrev at slimhinderne var det samme og at superfransk er det samme som superdansk mht. smitterisiko. Begge dele er helt forkert, uanset at du nu prøver at lade som om vi taler om noget andet.

Kære Bebob

Jeg sprugte 

Nu kam det da godt være at jeg spørger dumt, men er der forskel på slimhinderne i de 3 frække huller ???

Jeg tænker da, at Super fransk - Super Dansk - Super græsk kan gå ud på et, i forhold til køns sygdomme Gonnerre, Klamydia, Herpes  osv.  (ikke Hiv)

Men jeg takker mange gang for din viden om at Kønsygdomme også kan opstå ved Oralsex , hvis uheldet er ude .

Madame Elisabeht

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er mange gode råd og meninger om sex uden kondom, og man skal virkelig også passe på sig selv.

Men der findes ikke noget dejligere, end at fyre den af i en dejlig varm og våd fisse.

Mvh

:shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Benjamin skrev, for 2 minutter siden:

Der er mange gode råd og meninger om sex uden kondom, og man skal virkelig også passe på sig selv.

Men der findes ikke noget dejligere, end at fyre den af i en dejlig varm og våd fisse.

Mvh

Du har helt ret. Men her skal man altså kende pigen virkeligt godt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Benjamin skrev, for 7 minutter siden:

Mvh

Spis nu lige brød til! ;) 

Mellem et par spændstige bryster og ud i et smukt ansigt og mund er nu heller ikke at foragte.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 9 timer siden:

Spis nu lige brød til! ;) 

Mellem et par spændstige bryster og ud i et smukt ansigt og mund er nu heller ikke at foragte.

Sjovt nok, så har det at grise et par bryster eller ansigt til, aldrig sagt mig noget.

Men helt enig, en varm mund til megafransk er skønt, og en sød lille numse til anal er heller ikke at foragte. :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...