Hop til indhold
AarhusKlaus

Rosa - Aarhus C - FANTASTISK oplevelse!

Recommended Posts

Link: https://annoncelight.dk/showad/273663

Jeg har aldrig skrevet en anmeldelse herinde, men tænkte efter hende her, at jeg bare måtte gøre det! Efter, at have set hendes annonce havde jeg mine mistanken til, at det var en fakeprofil. Dog blev annonce opdateret og der kom nogle anmeldelser ind om hende, som simpelthen bare gjorde, at jeg måtte prøve hende. Jeg ringede og fik bestilt tid og så var det ellers bare at vente. 

Stedet ligger på Tinglevgade, rimeligt diskret efter min mening og der er fine parkeringsmuligheder omkring. Pigen der lukker op står klædt i en rød kjole, præcis som på billederne. Hun er smilende og har virkeligt et smukt udseende! Smukke læber, smukke øjne, langt lyst hår, en petit krop og nogle store bryster. (Efter min mening). Billederne lyver i hvert fald ikke. 

Vi aftaler 45min for 1200kr hvilket er okay priser. Måske lidt i den dyre ende. Dog bestilte jeg også med kys, jeg kunne simpelthen ikke stå for de læber. Vi går igang og puha en oplevelse jeg får! Kan næsten ikke beskrive det med ord. Jeg fik en vaske ægte GFE oplevelse. Der er fuld øjenkontakt under hele forløbet. Hun kysser fantastisk og kun bedre blowjob. Hvad der ellers skete må i selv forsøge jer frem med. 
Efter selve akten ligger vi bare og putter. Hun er så rolig og nede på jorden og vi snakker om alt mellem himmel og jord. Dog fortæller hun mig, at rigtig mange havde kontaktet hende men pga. stedet havde de troet, at hun var fake. Jeg kan i hvert fald bekræfte, at hun er ALLE pengene værd og, at du får hvad du ser. 

Hun er vist i Aarhus indtil den 14.11-2019 så skynd jer hellere inden det er for sent. 

god aften

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...