AarhusKlaus 6 Skrevet 5. November, 2019 Link: https://annoncelight.dk/showad/273663 Jeg har aldrig skrevet en anmeldelse herinde, men tænkte efter hende her, at jeg bare måtte gøre det! Efter, at have set hendes annonce havde jeg mine mistanken til, at det var en fakeprofil. Dog blev annonce opdateret og der kom nogle anmeldelser ind om hende, som simpelthen bare gjorde, at jeg måtte prøve hende. Jeg ringede og fik bestilt tid og så var det ellers bare at vente. Stedet ligger på Tinglevgade, rimeligt diskret efter min mening og der er fine parkeringsmuligheder omkring. Pigen der lukker op står klædt i en rød kjole, præcis som på billederne. Hun er smilende og har virkeligt et smukt udseende! Smukke læber, smukke øjne, langt lyst hår, en petit krop og nogle store bryster. (Efter min mening). Billederne lyver i hvert fald ikke. Vi aftaler 45min for 1200kr hvilket er okay priser. Måske lidt i den dyre ende. Dog bestilte jeg også med kys, jeg kunne simpelthen ikke stå for de læber. Vi går igang og puha en oplevelse jeg får! Kan næsten ikke beskrive det med ord. Jeg fik en vaske ægte GFE oplevelse. Der er fuld øjenkontakt under hele forløbet. Hun kysser fantastisk og kun bedre blowjob. Hvad der ellers skete må i selv forsøge jer frem med. Efter selve akten ligger vi bare og putter. Hun er så rolig og nede på jorden og vi snakker om alt mellem himmel og jord. Dog fortæller hun mig, at rigtig mange havde kontaktet hende men pga. stedet havde de troet, at hun var fake. Jeg kan i hvert fald bekræfte, at hun er ALLE pengene værd og, at du får hvad du ser. Hun er vist i Aarhus indtil den 14.11-2019 så skynd jer hellere inden det er for sent. god aften 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
theman7364 18 Skrevet 7. November, 2019 wow, er der andre der har besøgt hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goliath2.0 282 Skrevet 7. November, 2019 theman7364 skrev, for 2 timer siden: wow, er der andre der har besøgt hende? Prøv at kigge i annoncen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
freeman 187 Skrevet 10. November, 2019 Hun har sat prisen op, i AA var det fra 500, der er vist ikke det samme udbud som i Kbh. hvor priserne er lavere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg