Guest Kim Nielsen Skrevet 4. November, 2019 Er GP'ere tvunget til at holde fri en uge om måneden uden indtægt, eller klares det på en anden måde? I henhold til DENNE artikel arbejder GP'erne normalt mens de har menstruation, idet de dog har nogle små tricks, såsom at klippe en svamp i mindre stykker og stikke dem op i skeden, så blodet suges op og kunden forhåbentlig ikke bemærker noget. I henhold til den samme artikel er det normalt kun behandlingskrævende kønssygdomme og lignende, der får en GP til at holde pause i arbejdet. Har vi som mænd reelt hver fjerde gang samleje med en GP som har menstruation, uden at vi normalt opdager det? Det kan muligvis også have betydning rent smittemæssigt, hvis vi slikker fisse på en kvinde der menstruerer. Hvad har I andre brødre af erfaringer på dette område, og jer som er GP'ere, hvordan håndterer i situationen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9844 Skrevet 4. November, 2019 Den her er omtrent en halv måned gammel: https://www.eroguide.dk/forum/topic/111752-hvad-gør-en-gp-når/?tab=comments#comment-1046101 Mon ikke der også er et par stykker der er ældre hvis man gider lede. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14015 Skrevet 4. November, 2019 (edited) Kim Nielsen skrev, 1 time siden: Er GP'ere tvunget til at holde fri en uge om måneden uden indtægt, eller klares det på en anden måde? De sætter bare prisen op - ligesom du skal give ekstra for kys og slikke røv - så koster det kr. 200,- ekstra at sejle på det røde hav Redigeret 4. November, 2019 af Jernsvinet 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kim Nielsen Skrevet 4. November, 2019 Lauersen skrev, for 22 minutter siden: Den her er omtrent en halv måned gammel: https://www.eroguide.dk/forum/topic/111752-hvad-gør-en-gp-når/?tab=comments#comment-1046101 Mon ikke der også er et par stykker der er ældre hvis man gider lede. Tak Laursen, selv om jeg er online her hver dag havde jeg alligevel misset den tråd... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kim Nielsen Skrevet 4. November, 2019 Jernsvinet skrev, for 3 minutter siden: De sætter bare prisen op - ligesom du skal give ekstra for kys og slikke røv - så koster det kr. 200,- ekstra at sejle på det røde hav Det har jeg nu ikke været ude for. Jeg synes egentlig også at prisen skal ned og ikke op, da jeg ikke synes det er så lækkert st have pikken klistret ind i blod. Selvom det nok ikke gør så meget med kondom på, hvad jeg dog ikke har prøvet... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 5. November, 2019 Overskriften: Hvad gør GPere når de har menstruation? De har tilbud på sport i to’eren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 5. November, 2019 Så en gang en pige i Bangkok der gik runde med et skilt, "Pussy out off ordre, only blow" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
spritsaillateen 173 Skrevet 5. November, 2019 Mon ikke der er en del der tager p-piller uden at holde pause, og dermed ikke får menstruation? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Egeborgmikkel 35 Skrevet 5. November, 2019 Hej Som artiklen ganske rigtigt beskriver, så køber de en natursvamp i fx Matas klipper et stykke af. Sætter det op og tager det ud og skyller det mellem gæster Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14015 Skrevet 5. November, 2019 Kim Nielsen skrev, for 8 timer siden: Det har jeg nu ikke været ude for. Jeg synes egentlig også at prisen skal ned og ikke op, da jeg ikke synes det er så lækkert st have pikken klistret ind i blod. Selvom det nok ikke gør så meget med kondom på, hvad jeg dog ikke har prøvet... Og hvad så - får du ikke pikken klistret ind i sperm, når du kommer i kondomet LOL Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
powerpoint 373 Skrevet 5. November, 2019 spritsaillateen skrev, for 12 timer siden: Mon ikke der er en del der tager p-piller uden at holde pause, og dermed ikke får menstruation? Men det lugter stadigt af FISK !!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest LunaStaar Skrevet 1. December, 2019 powerpoint skrev, den 5.11.2019 at 21:32: Men det lugter stadigt af FISK !!!! Hvis det lugter af fisk, så er der noget andet galt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg