Hop til indhold
Guest Kim Nielsen

Hvad gør GPere når de har menstruation?

Recommended Posts

Guest Kim Nielsen

Er GP'ere tvunget til at holde fri en uge om måneden uden indtægt, eller klares det på en anden måde?

I henhold til DENNE artikel arbejder GP'erne normalt mens de har menstruation, idet de dog har nogle små tricks, såsom at klippe en svamp i mindre stykker og stikke dem op i skeden, så blodet suges op og kunden forhåbentlig ikke bemærker noget.

I henhold til den samme artikel er det normalt kun behandlingskrævende kønssygdomme og lignende, der får en GP til at holde pause i arbejdet.

Har vi som mænd reelt hver fjerde gang samleje med en GP som har menstruation, uden at vi normalt opdager det?

Det kan muligvis også have betydning rent smittemæssigt, hvis vi slikker fisse på en kvinde der menstruerer.

Hvad har I andre brødre af erfaringer på dette område, og jer som er GP'ere, hvordan håndterer i situationen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kim Nielsen skrev, 1 time siden:

Er GP'ere tvunget til at holde fri en uge om måneden uden indtægt, eller klares det på en anden måde?

De sætter bare prisen op - ligesom du skal give ekstra for kys og slikke røv - så koster det kr. 200,- ekstra at sejle på det røde hav ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kim Nielsen
Jernsvinet skrev, for 3 minutter siden:

De sætter bare prisen op - ligesom du skal give ekstra for kys og slikke røv - så koster det kr. 200,- ekstra at sejle på det røde hav ;-)

Det har jeg nu ikke været ude for. Jeg synes egentlig også at prisen skal ned og ikke op, da jeg ikke synes det er så lækkert st have pikken klistret ind i blod. Selvom det nok ikke gør så meget med kondom på, hvad jeg dog ikke har prøvet...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1

Så en gang en pige i Bangkok der gik runde med et skilt, "Pussy out off ordre, only blow" :eek:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kim Nielsen skrev, for 8 timer siden:

Det har jeg nu ikke været ude for. Jeg synes egentlig også at prisen skal ned og ikke op, da jeg ikke synes det er så lækkert st have pikken klistret ind i blod. Selvom det nok ikke gør så meget med kondom på, hvad jeg dog ikke har prøvet...

Og hvad så - får du ikke pikken klistret ind i sperm, når du kommer i kondomet LOL

Del dette indlæg

Link til indlæg
spritsaillateen skrev, for 12 timer siden:

Mon ikke der er en del der tager p-piller uden at holde pause, og dermed ikke får menstruation?

Men det lugter stadigt af FISK !!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest LunaStaar
powerpoint skrev, den 5.11.2019 at 21:32:

Men det lugter stadigt af FISK !!!!

Hvis det lugter af fisk, så er der noget andet galt ;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...