Hop til indhold
Guest BM29

BeeSweet Vigerslevvej

Recommended Posts

Guest BM29

Regnfuld mørk lørdag, ikke sindsygt mange penge, så dette lød som en fin løsning . 

Ned i kælderen igennem en trappe der ikke ligefrem kan kaldes "diskret indgang" , men temmelig oplyst og nem at finde . 

Indenfor kommer man til en stor receptions disk, hvor en Thaipige tager imod . Fortæller jeg har en aftale med Bee, og til min overraskelse bliver der ringet på mobiltelefonen efter hende . Det føles meget proffesionelt. 

Bliver ledt hen over en trappeopgang og ind i en meget lille entre inden jeg når til et tarveligt og meget småt kælderlokale hvor der næsten ikke er plads til mere end den traditionelle briks . Jeg bliver tilbudt lidt at drikke : Kaffe, te eller vand - jeg tager kaffen . 

Bee er en lille thai på maks 145 cm , med nogle flotte bryster, der dog føles lidt hjemmebyggede, da jeg lige sniger mig til at mærke efter .  Alderen er svær at bedømme, men vel 35-40 år ? 

Massagen var til den hårdere side, hvor hun flere gange sad oven på mig . Måske er det "tantra " , jeg ved det ikke rigtig . 

Hun begyndte hurtig at varme mig op for neden og gjorde "sit arbejde"  færdig efter 12-14 minutter .  Jeg fik dog lidt nakke og skulder massage ( også til den hårde side ) og efter lidt kaffe var jeg efter 30 minutter var jeg på vej ud i regnen igen . 

https://annoncelight.dk/showad/263796

Det var billigt, og til prisen vel okay, men heller ikke mere ! 

Kommer jeg igen ? 

Måske ? 

 

 

 

Redigeret af BM29

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan ikke rigtigt genkende den oplevelse hos Bee. Har været der en del gange og fået en seriøs gang thai/olie, så det kunne mærkes. Hun kan sit kram trods størrelsen. Sød og smilende. God humor omend det er på mindre godt engelsk. Men nu kan jeg også godt lide, at en massage kan mærkes.

Altid afsluttende med et grundigt hj og ikke noget rush. Måske det er fordi hun kender mig...

Jeg har ikke noget og sætte på Bee's behandling og service.Kan kun anbefale man ser det som rigtig thaimassage med tilvalg.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest naughtypatrick
Svensk skrev, for 4 timer siden:

Kan ikke rigtigt genkende den oplevelse hos Bee. Har været der en del gange og fået en seriøs gang thai/olie, så det kunne mærkes. Hun kan sit kram trods størrelsen. Sød og smilende. God humor omend det er på mindre godt engelsk. Men nu kan jeg også godt lide, at en massage kan mærkes.

Altid afsluttende med et grundigt hj og ikke noget rush. Måske det er fordi hun kender mig...

Jeg har ikke noget og sætte på Bee's behandling og service.Kan kun anbefale man ser det som rigtig thaimassage med tilvalg.

 

Fordi det er samme annonce men ikke altid samme pige. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
naughtypatrick skrev, for 22 minutter siden:

Fordi det er samme annonce men ikke altid samme pige. 

Det er altid den samme pige du møder på denne annonce.
Jeg har besøgt hende ofte igennem tiden og jeg kender hende ret godt efter en del besøg.
Hun har været her i lang tid efterhånden, men jeg mener hun nok snart tager til Thailand.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...