estat92 140 Skrevet 4. November, 2019 Hej alle. Jeg havde en mærkelig oplevelse den anden dag. Jeg har haft besøg af den dejligste GP et par gange. Jeg skulle til Tyskland og handle. Vi snakker rigtigt godt sammen så jeg spurgte om hun ville med bare som venner. Hun svarede ja. Vi kørte frem og tilbage hvor jeg købte 2 timer hos mig inden jeg afleverede hende. Men nu kommer det mærkelige. Da jeg afleverede hende hjemme hos hende selv mødte jeg hendes mand og sagde tak for lån af hans kone. Han sagde Selvtak. Det var mærkeligt, Men en fin og flot oplevelse. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9844 Skrevet 4. November, 2019 Han havde vel fået et par fritimer, lidt til husstandsindkomsten og en glad kone der måske havde lyst lidt dessert derhjemme. Eller også er han lidt som dem der får et lift til lufthavnen og siger tak og i lige måde når der bliver sagt hav en god flyvetur. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 4. November, 2019 Tja.…. i tråde omkring emnet "kæreste med en GP" fornemmer man lidt at folk generelt tænker "Det er jo bare et arbejde". Nærværende oplevelse er jo blot et lille eksempel på, hvad man så at sige skal kunne håndtere som det mest naturlige, når ens kæreste er GP. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1242 Skrevet 4. November, 2019 Han fik vel også et par rammer Royal 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 5. November, 2019 Julius skrev, for 9 timer siden: Han fik vel også et par rammer Royal Der er mange måder at vise erkendtlighed på 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 5. November, 2019 cuck old kinket er altså mere almindeligt end man tror. Så mon ikke manden har været cuck old ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fede Skrevet 5. November, 2019 Hvis der er åben begge veje, så var det fint med mig Det kan give noget fornyet energi... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Servicesboy Skrevet 5. November, 2019 estat92 skrev, for 18 timer siden: Hej alle. Jeg havde en mærkelig oplevelse den anden dag. Jeg har haft besøg af den dejligste GP et par gange. Jeg skulle til Tyskland og handle. Vi snakker rigtigt godt sammen så jeg spurgte om hun ville med bare som venner. Hun svarede ja. Vi kørte frem og tilbage hvor jeg købte 2 timer hos mig inden jeg afleverede hende. Men nu kommer det mærkelige. Da jeg afleverede hende hjemme hos hende selv mødte jeg hendes mand og sagde tak for lån af hans kone. Han sagde Selvtak. Det var mærkeligt, Men en fin og flot oplevelse. Fed oplevelse, og det ilustrere meget godt, at det og være GP bare er et arbejde, men med en spiciel kant. Jeg har også besøgt Izabella i Randers NV , har ikke lige linket, hub er kun på engang i mellem, men når man kommer ind i lejligheden kommer hendes mand pænt og hilser på, han vil se hvem konen har besøg af, lidt mærkeligt ,men Ok for mig knus Servicesboy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg