Crossfirevol2 108 Skrevet 4. November, 2019 Hej, er der nogle af her som har været hos denne pige? https://annoncelight.dk/showad/279592 hun er ny i Aalborg og kan ikke finde noget på hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goliath2.0 282 Skrevet 4. November, 2019 (edited) Hun er nu ikke så ny igen. Har set noget positiv omtale på et tidspunkt. Redigeret 4. November, 2019 af Goliath2.0 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Verbal 102 Skrevet 5. November, 2019 Har besøgt hende for et par dage siden. Billederne passer 100 procent, det er hende, og hun er voldsomt smuk og lækker. Eneste jeg kan sætte en finger på, og det lyder nok en kende underligt, men der er måske lige lidt for meget service... Blev hele tiden spurgt efter ny stilling, hvor jeg måske mere er til at seancen flyder mere organisk. Men hun er OVERDREVET smuk, og helt åndssvagt lækker :) op til en selv hvad man så foretrækker. Døm selv ;) Sted: 10 Pige: 12 ud af 10 Sex: 7 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Crossfirevol2 108 Skrevet 5. November, 2019 Verbal skrev, for 27 minutter siden: Har besøgt hende for et par dage siden. Billederne passer 100 procent, det er hende, og hun er voldsomt smuk og lækker. Eneste jeg kan sætte en finger på, og det lyder nok en kende underligt, men der er måske lige lidt for meget service... Blev hele tiden spurgt efter ny stilling, hvor jeg måske mere er til at seancen flyder mere organisk. Men hun er OVERDREVET smuk, og helt åndssvagt lækker :) op til en selv hvad man så foretrækker. Døm selv ;) Sted: 10 Pige: 12 ud af 10 Sex: 7 Var bare meget i tvivl for hun ser mega lækker ud :-) må jeg spørge om hvad du valgte ved hende af ydelser? :-o Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Verbal 102 Skrevet 5. November, 2019 Hun ER mega lækker!! Og vildt sød og behagelig, tror bare jeg var ude efter noget mere "more fucking, less asking" :) Men jeg kunne sikkert også finde på at besøge hende igen :) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
marcellino 335 Skrevet 6. November, 2019 Verbal skrev, den 5/11/2019 at 17:52: Har besøgt hende for et par dage siden. Billederne passer 100 procent, det er hende, og hun er voldsomt smuk og lækker. Eneste jeg kan sætte en finger på, og det lyder nok en kende underligt, men der er måske lige lidt for meget service... Blev hele tiden spurgt efter ny stilling, hvor jeg måske mere er til at seancen flyder mere organisk. Men hun er OVERDREVET smuk, og helt åndssvagt lækker op til en selv hvad man så foretrækker. Døm selv Sted: 10 Pige: 12 ud af 10 Sex: 7 Ja hun ser mega dejlig ud .... utroligt at billeder er ægte .. men lige en ting- er hun med silicone bryster? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Verbal 102 Skrevet 8. November, 2019 Nej, de er helt naturlige :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ungmale 3 Skrevet 8. November, 2019 Er der nogle der kan oplyse ca hvor hun holder til? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Verbal 102 Skrevet 8. November, 2019 Det fortæller hun dig når du laver en aftale med hende :) Aalborg centrum, og må du selv finde ud af resten :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
marcellino 335 Skrevet 11. November, 2019 Verbal skrev, den 5.11.2019 at 17:52: Har besøgt hende for et par dage siden. Billederne passer 100 procent, det er hende, og hun er voldsomt smuk og lækker. Eneste jeg kan sætte en finger på, og det lyder nok en kende underligt, men der er måske lige lidt for meget service... Blev hele tiden spurgt efter ny stilling, hvor jeg måske mere er til at seancen flyder mere organisk. Men hun er OVERDREVET smuk, og helt åndssvagt lækker op til en selv hvad man så foretrækker. Døm selv Sted: 10 Pige: 12 ud af 10 Sex: 7 Har lige et spørgsmål mere - (kan se du måske ikke har tid til at besvare mine spørgsmål, men prøver alligevel) Du skriver at billeder passer.... men nogle af billederne dukker op i russiske hjemmesider ... Er hun fra Rusland? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goliath2.0 282 Skrevet 11. November, 2019 marcellino skrev, for 2 timer siden: Har lige et spørgsmål mere - (kan se du måske ikke har tid til at besvare mine spørgsmål, men prøver alligevel) Du skriver at billeder passer.... men nogle af billederne dukker op i russiske hjemmesider ... Er hun fra Rusland? Forstår simpelthen ikke hun bruger falske billeder, hvis hun virkelig er så lækker som folk der har besøgt hende siger. Derudover finder jeg også hendes pris politik meget forvirrende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Verbal 102 Skrevet 13. November, 2019 Goliath2.0 skrev, den 11.11.2019 at 15:55: Forstår simpelthen ikke hun bruger falske billeder, hvis hun virkelig er så lækker som folk der har besøgt hende siger. Derudover finder jeg også hendes pris politik meget forvirrende. Det var sgu hurtigt du konkluderede at det var falske billeder, specielt efter jeg allerede har skrevet at de ikke var ;) Hendes nationalitet kender jeg ikke, det spurgte jeg ikke efter. Men hun kunne godt være russisk :) Se, jeg havde tid ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goliath2.0 282 Skrevet 13. November, 2019 Verbal skrev, for 6 minutter siden: Det var sgu hurtigt du konkluderede at det var falske billeder, specielt efter jeg allerede har skrevet at de ikke var Hendes nationalitet kender jeg ikke, det spurgte jeg ikke efter. Men hun kunne godt være russisk Se, jeg havde tid https://yandex.com/images/search?source=collections&&url=https%3A%2F%2Fannoncelight.dk%2FImages%2F1838057a9bb4d7f3558f75956b4cf662da25f0f6.jpg&rpt=imageview&cbir_id=2362236%2FdaAFUUcRq1uzflKBT0R-Hg https://yandex.com/images/search?url=https%3A%2F%2Fannoncelight.dk%2FImages%2F9968598a8490edf71056de90a33ae31a3ba491da.jpg&rpt=imageview&cbir_id=2238538%2Frmn82dXh4J5gAih3dMuh_g Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Verbal 102 Skrevet 13. November, 2019 Haha, der blev jeg sgu snydt. Hun har et spejl i lejligheden der tilnærmelsesvis ligner det på billedet, men jeg kan se det ikke er tilfældet. Men anyways, pigen har en identisk krop, er sød og serviceminded. Det står jeg ved, og så kan jeg ikke gøre ret meget mere. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg