Hop til indhold

Nemtøs. Fan.......tastic.

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/251810

Så har jeg lige haft besøg af Nemtøs. Hun var bare fantastisk. Ind af døren kom en rigtigt flot pige med nogle dejlige dybe øjne og nogle ypperlige former. Jeg var nok lidt nervøs til en start, men det forsvandt ret hurtigt, da hun begyndte at give mig dybe tungekys og mine hænder fik lov at gå på opdagelse på hendes lækre krop. Jeg fik Bh'en af hende og frem kom de dejligste store fyldige bryster, som jeg gramsede og slikkede på uden hæmninger. Resten vil jeg gemme for mig selv, men jeg kan intet anden end give hende de bedste anbefalinger. Hun er simpelthen også castet perfekt til mine præferencer, og hun giver den bedste og mest autentiske service. Min absolut bedste oplevelse med en GP. Hvilket blowjob!!! Efterfølgende gav hun sig rigtigt god tid til at snakke med mig om b.l.a vores næste møde, hvilket jeg glæder rigtigt meget til!

Nemtøs, tak for vidunderlig eftermiddag!

Skrevet

Hvor er det godt at høre at i har haft det godt sammen og har nydt hinanden. Verden har brug for mere god sex.

Skrevet
Bent larsen skrev, for 54 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/251810

Så har jeg lige haft besøg af Nemtøs. Hun var bare fantastisk. Ind af døren kom en rigtigt flot pige med nogle dejlige dybe øjne og nogle ypperlige former. Jeg var nok lidt nervøs til en start, men det forsvandt ret hurtigt, da hun begyndte at give mig dybe tungekys og mine hænder fik lov at gå på opdagelse på hendes lækre krop. Jeg fik Bh'en af hende og frem kom de dejligste store fyldige bryster, som jeg gramsede og slikkede på uden hæmninger. Resten vil jeg gemme for mig selv, men jeg kan intet anden end give hende de bedste anbefalinger. Hun er simpelthen også castet perfekt til mine præferencer, og hun giver den bedste og mest autentiske service. Min absolut bedste oplevelse med en GP. Hvilket blowjob!!! Efterfølgende gav hun sig rigtigt god tid til at snakke med mig om b.l.a vores næste møde, hvilket jeg glæder rigtigt meget til!

Nemtøs, tak for vidunderlig eftermiddag!

Tusind  tak  for  dejligt  og  frækt  selskab. 

Jeg  nød  timerne  i  dit  selskab  maks. 

Glæder mig til  næste gang. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.