Hop til indhold
Frække Tanja

Lina og Tanjas Frække adventskalender 2019

Recommended Posts

Hej dejlige mænd. 

Lina og jeg synes i trænger til total forkælelse og derfor laver vi i år en Adventskalender sammen, hvor i kan være så heldige af vinde en trekant med os i en halv time :)

Præmie herfra kan indløses indenfor 3 måneder i hhv:

- Valby, Haderuo og Støvring. Det er vigtigt du kun deltager hvis du har mulighed for at indløse et af disse steder indenfor 3 måneder. 

Frist for tilmelding er d. 30. November. 

For at deltage skal du skrive en PM til Tanja herinde med teksten: "jeg ønsker at deltage i jeres adventskalender" 

Håber på at min indbakke eksplodere, så sæt igang :D

Da vi ikke længere må poste billeder må i søge på BBW Lina herinde eller på annoncelight for at se hende :)

Redigeret af Frække Tanja

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 3 timer siden:

Hej dejlige mænd. 

Lina og jeg synes i trænger til total forkælelse og derfor laver vi i år en Adventskalender sammen, hvor i kan være så heldige af vinde en trekant med os i en halv time :)

Præmie herfra kan indløses indenfor 3 måneder i hhv:

- Valby, Haderuo og Støvring. Det er vigtigt du kun deltager hvis du har mulighed for at indløse et af disse steder indenfor 3 måneder. 

Frist for tilmelding er d. 30. November. 

For at deltage skal du skrive en PM til Tanja herinde med teksten: "jeg ønsker at deltage i jeres adventskalender" 

Håber på at min indbakke eksplodere, så sæt igang :D

Da vi ikke længere må poste billeder må i søge på BBW Lina herinde eller på annoncelight for at se hende :)

At det er en adventskalender, betyder det så 4 trækninger (hver søndag i advent) eller er det ligesom da man var barn hvor man fik adventsgaver både lørdag og søndag. :)

Uanset hvad så dejligt med lidt initiativ der kan sætte lidt gang i Eroguide igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 3 timer siden:

Kan i ikke bare poste billederne i Den dejlige verden så skal vi se om vi kan gætte hvem det er :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jesperdjensen skrev, for 21 minutter siden:

At det er en adventskalender, betyder det så 4 trækninger (hver søndag i advent) eller er det ligesom da man var barn hvor man fik adventsgaver både lørdag og søndag. :)

Uanset hvad så dejligt med lidt initiativ der kan sætte lidt gang i Eroguide igen.

Hehe. Håber ikke der er børn herinde :lol:

Så vi holder den til 4 x søndag i advent ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
mignuigen skrev, for 14 minutter siden:

Kan i ikke bare poste billederne i Den dejlige verden så skal vi se om vi kan gætte hvem det er :D

Vi må ikke poste billeder længere, og ønsker ikke at blive sat i karantæne... Igen :lol: Så desværre 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fik lige rodet rundt i datoerne og der er 1 dag tilbage til at tilmelde sig. Det er altså idag lørdag sidste frist er :D

Redigeret af Frække Tanja

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Tanja

Jeg synes, at jeg kan ikke få videoen til at starte?

Er der noget spec man skal gøre for at se videoen på denne side.

hilsen Koolmann

Redigeret af Koolmann

Del dette indlæg

Link til indlæg
Koolmann skrev, for 14 minutter siden:

Hej Tanja

hilsen Koolmann

Hej koolmann. 

Jeg er ikke så teknisk, men det er en video optaget med min mobil. Sidste år var der samme problem og jeg kender desværre ikke løsningen. Der er bare nogle der ikke kan åbne den. Vinderen får dig besked via privatbesked, så hvis du vinder vil du vide det :biggrin:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1
Koolmann skrev, for 17 minutter siden:

Hej Tanja

hilsen Koolmann

Hvis du holder musen i bunden af billede, får du så ikke en playknap frem ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jesperdjensen skrev, for 29 minutter siden:

Selvom man ikke var heldig i denne adventskalenderr, så tak for underholdningen og spændingen.  

Selv mange tak søde :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...