Frække Tanja 3635 Skrevet 4. November, 2019 (edited) Hej dejlige mænd. Lina og jeg synes i trænger til total forkælelse og derfor laver vi i år en Adventskalender sammen, hvor i kan være så heldige af vinde en trekant med os i en halv time Præmie herfra kan indløses indenfor 3 måneder i hhv: - Valby, Haderuo og Støvring. Det er vigtigt du kun deltager hvis du har mulighed for at indløse et af disse steder indenfor 3 måneder. Frist for tilmelding er d. 30. November. For at deltage skal du skrive en PM til Tanja herinde med teksten: "jeg ønsker at deltage i jeres adventskalender" Håber på at min indbakke eksplodere, så sæt igang Da vi ikke længere må poste billeder må i søge på BBW Lina herinde eller på annoncelight for at se hende Redigeret 4. November, 2019 af Frække Tanja 10 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jesperdjensen 209 Skrevet 4. November, 2019 Frække Tanja skrev, for 3 timer siden: Hej dejlige mænd. Lina og jeg synes i trænger til total forkælelse og derfor laver vi i år en Adventskalender sammen, hvor i kan være så heldige af vinde en trekant med os i en halv time Præmie herfra kan indløses indenfor 3 måneder i hhv: - Valby, Haderuo og Støvring. Det er vigtigt du kun deltager hvis du har mulighed for at indløse et af disse steder indenfor 3 måneder. Frist for tilmelding er d. 30. November. For at deltage skal du skrive en PM til Tanja herinde med teksten: "jeg ønsker at deltage i jeres adventskalender" Håber på at min indbakke eksplodere, så sæt igang Da vi ikke længere må poste billeder må i søge på BBW Lina herinde eller på annoncelight for at se hende At det er en adventskalender, betyder det så 4 trækninger (hver søndag i advent) eller er det ligesom da man var barn hvor man fik adventsgaver både lørdag og søndag. Uanset hvad så dejligt med lidt initiativ der kan sætte lidt gang i Eroguide igen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mignuigen 582 Skrevet 4. November, 2019 Frække Tanja skrev, for 3 timer siden: Da vi ikke længere må poste billeder må i søge på BBW Lina herinde eller på annoncelight for at se hende Kan i ikke bare poste billederne i Den dejlige verden så skal vi se om vi kan gætte hvem det er 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3635 Skrevet 4. November, 2019 Jesperdjensen skrev, for 21 minutter siden: At det er en adventskalender, betyder det så 4 trækninger (hver søndag i advent) eller er det ligesom da man var barn hvor man fik adventsgaver både lørdag og søndag. Uanset hvad så dejligt med lidt initiativ der kan sætte lidt gang i Eroguide igen. Hehe. Håber ikke der er børn herinde Så vi holder den til 4 x søndag i advent 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3635 Skrevet 4. November, 2019 mignuigen skrev, for 14 minutter siden: Kan i ikke bare poste billederne i Den dejlige verden så skal vi se om vi kan gætte hvem det er Vi må ikke poste billeder længere, og ønsker ikke at blive sat i karantæne... Igen Så desværre 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3635 Skrevet 29. November, 2019 SÅ ER DET SIDSTE DAG FOR TILMELDING!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3635 Skrevet 30. November, 2019 (edited) Fik lige rodet rundt i datoerne og der er 1 dag tilbage til at tilmelde sig. Det er altså idag lørdag sidste frist er Redigeret 30. November, 2019 af Frække Tanja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3635 Skrevet 30. November, 2019 FRISTEN ER SLUT OG JEG KAN MEDDELE AT DER ER 72 TILMELDTE Vinderne bliver trukket hver søndag i advent. Held og lykke 2 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Allan37 458 Skrevet 30. November, 2019 UUUhhh, det kommer til at kræve lidt held 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3635 Skrevet 1. December, 2019 Vinderen af 1. Søndag i Advent eeeeeer: VID_20191201_105029.mp4 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Koolmann 7 Skrevet 2. December, 2019 (edited) Hej Tanja Jeg synes, at jeg kan ikke få videoen til at starte? Er der noget spec man skal gøre for at se videoen på denne side. hilsen Koolmann Redigeret 2. December, 2019 af Koolmann 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3635 Skrevet 2. December, 2019 Koolmann skrev, for 14 minutter siden: Hej Tanja Jeg synes, at jeg kan ikke få videoen til at starte? Er der noget spec man skal gøre for at se videoen på denne side. hilsen Koolmann Hej koolmann. Jeg er ikke så teknisk, men det er en video optaget med min mobil. Sidste år var der samme problem og jeg kender desværre ikke løsningen. Der er bare nogle der ikke kan åbne den. Vinderen får dig besked via privatbesked, så hvis du vinder vil du vide det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 2. December, 2019 Koolmann skrev, for 17 minutter siden: Hej Tanja Jeg synes, at jeg kan ikke få videoen til at starte? Er der noget spec man skal gøre for at se videoen på denne side. hilsen Koolmann Hvis du holder musen i bunden af billede, får du så ikke en playknap frem ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3635 Skrevet 8. December, 2019 Vinderen idag 2. Søndag i advent er... 2søndag.mp4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jesperdjensen 209 Skrevet 15. December, 2019 Burde der ikke være trukket en vinder 3. Søndag i advent? venter i spænding @Frække Tanja 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3635 Skrevet 16. December, 2019 Vinderen idag 3. Søndag i advent er (undskyld forsinkelsen) 3 søndag i advent ny.mp4 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3635 Skrevet 22. December, 2019 Sidste vinder idag 4.søndag i advent er... 4søndag.mp4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jesperdjensen 209 Skrevet 22. December, 2019 Selvom man ikke var heldig i denne adventskalenderr, så tak for underholdningen og spændingen. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3635 Skrevet 22. December, 2019 Jesperdjensen skrev, for 29 minutter siden: Selvom man ikke var heldig i denne adventskalenderr, så tak for underholdningen og spændingen. Selv mange tak søde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg