Hop til indhold

Recommended Posts

Nåh annoncen er opdateret med nye billeder. Så jeg vil lige prøve igen og se om der skulle have været nogen forbi nu der kan fortælle lidt om oplevelsen?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
steve skrev, den 10.11.2019 at 10:52:

Nåh annoncen er opdateret med nye billeder. Så jeg vil lige prøve igen og se om der skulle have været nogen forbi nu der kan fortælle lidt om oplevelsen?

 

tror hun var her for en 4 - 5 mdr siden ...under et andet "kunstner"-navn og ikke specielt positivt anmeldt ...

mindes specielt de sidst 2 fotos...

men det kan være en anden som bare bruger de samme fotos det er der hørt om før ;) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas 123 skrev, for 8 timer siden:

tror hun var her for en 4 - 5 mdr siden ...under et andet "kunstner"-navn og ikke specielt positivt anmeldt ...

mindes specielt de sidst 2 fotos...

men det kan være en anden som bare bruger de samme fotos det er der hørt om før ;) 

 

Okay det var en skam... jeg syntes ikke jeg har set hende her før. Så kan det Evt. Være hende her du tænker på

https://annoncelight.dk/showad/272802

For hun har været her før og er tilbage igen...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
steve skrev, for 7 timer siden:

Okay det var en skam... jeg syntes ikke jeg har set hende her før. Så kan det Evt. Være hende her du tænker på

https://annoncelight.dk/showad/272802

For hun har været her før og er tilbage igen...

 

det tror jeg du har ret i ..... 

det var min fejl ... hende fik jeg besøgt i banegårdsgade dengang og bevares hun er nydelig men også kedelig !!!

lagde en anmeldse op dengang af hende ... 

hvor er det dog træls når de skifter navn, fordi de har fået tilpas mange dårlige anmeldelser ... 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

We der noget nyt på hende her? Hun har arbejdet de gange jeg har kontaktet hende for tid. Så der må da være nogle stykker der har besøgt hende 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige været forbi Jijiy. Jeg havde bestil 30 min. Massagen forgik mest nede på benene, den del tog ca 15 min af tiden og så 5 min til ryggen. Mere kan man ikke sige om massagen.

Hvis jeg skal finde noget positiv i de sidste 10 min, må det være, at hvis du leder efter en som virkelig bruger alle de muskler hun har i (skal vi kalde det) "kløften", så er det den rigtige at gå til. Du må berør hendes bryster, bare ikke så meget og ja, det er kun der du må rør.

Om jeg kommer igen, helt sikkert ikke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige været forbi. 

Mega lækker ungpige tøs. Kan klart anbefales. 

Lille og slank. Og ikke mindst rigtig stram. 

Hun har været i Aalborg, men har fået sin egen private lejlighed i udkanten af Aarhus. 

Nyt byggeri, så rene og lækkere omgivelser. 

Gentagelse. Helt sikkert. Hun er super sød. 

Bare afsted drenge, men pas godt på hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gabel skrev, for 6 minutter siden:

Har lige været forbi. 

Mega lækker ungpige tøs. Kan klart anbefales. 

Lille og slank. Og ikke mindst rigtig stram. 

Hun har været i Aalborg, men har fået sin egen private lejlighed i udkanten af Aarhus. 

Nyt byggeri, så rene og lækkere omgivelser. 

Gentagelse. Helt sikkert. Hun er super sød. 

Bare afsted drenge, men pas godt på hende. 

Er hun i Århus N eller S? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
justeat100 skrev, den 4.10.2020 at 09:46:

Esbjerg nu åbenbart.
Tak for advarslen!


https://annoncelight.dk/showad/288332
 

Hun har nu været i Esbjerg on and off gennem adskillige måneder. Jeg har holdt øje med hende fordi jeg synes hun har et sødt skælmsk udtryk i øjnene, men desværre har det ikke rigtig passet at komme forbi hende....måske feriepengene kan få mig til at finde tiden snarest. I så fald skal jeg nok give en tilbagemelding om det er en + eller - oplevelse 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Herrrman skrev, for 5 timer siden:

Hun har nu været i Esbjerg on and off gennem adskillige måneder. Jeg har holdt øje med hende fordi jeg synes hun har et sødt skælmsk udtryk i øjnene, men desværre har det ikke rigtig passet at komme forbi hende....måske feriepengene kan få mig til at finde tiden snarest. I så fald skal jeg nok give en tilbagemelding om det er en + eller - oplevelse 

Please do! folk ændrer sig med tiden :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...