Guest Servicesboy Skrevet 4. November, 2019 https://annoncelight.dk/profile/Frække-tøs Hej med jer nogen der har haft fornøjelsen af denne skønne kvinde? Det lyder næsten for godt til at være sandt, alt det vi kan få for pengene , hvem tager en for holdet?? Glæder mig til og læse jeres beretning Og på spørgsmål hvorfor gør du ikke selv? Så har jeg en aftale i morgen, kan ikke to dage i træk kh Servicesboy, og kan i hygge jer i regnen, jeg har fri sååååååå Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedensted 281 Skrevet 4. November, 2019 Sikke en fin anmeldelse :p Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 4. November, 2019 7 år på dette site og du kan ikke finde ud af at placere din efterlysning i efterlysning 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Servicesboy Skrevet 4. November, 2019 Hej medjer Nu stopper i altså, jeg er ikke den eneste der efterspørger erfaringer lige netop her, men jeg får altid en på tuden for det, bum i skal altså være søde ved mig, det siger min mor kh Servicesboy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Himmerlændingen 31 Skrevet 26. November, 2019 Lyder spændende Servicesboy - Har du taget en for holdet? Mvh. Himmerlændingen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Servicesboy Skrevet 27. November, 2019 Frodige Ida skrev, den 4/11/2019 at 10:25: 7 år på dette site og du kan ikke finde ud af at placere din efterlysning i efterlysning Kære Ida,du må da om nogen kende det , at når vi mænd har fissw i hovedet, så er vi ikke som vo plejer, vi kan ikke tænke klart, og personligt bliver min stemme mørk og tør, og der skal såmen ikke det helt store til og hidse mig op, - tænk i mine uge år kunne en kontaktannonce i et novelleblad får rejsning, sådan er det - desværre ikke, men jeg kan mærke blodet søge ned, når jeg skøjter rundt her, sorry, sådan er jeg og derfor kommer der et fejlskud engang i mellem.er det ikke Ok?.. knus til jer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg