Hop til indhold
Guest Servicesboy

Støvring

Recommended Posts

Guest Servicesboy

https://annoncelight.dk/profile/Frække-tøs

Hej med jer

nogen der har haft fornøjelsen af denne skønne kvinde?  Det lyder næsten for godt til at være sandt, alt det vi kan få for pengene , hvem tager en for holdet??

Glæder mig til og læse jeres beretning :-)   Og på spørgsmål hvorfor gør du ikke selv? Så har jeg en aftale i morgen, kan ikke to dage i træk :-(

kh Servicesboy, og kan i hygge jer i regnen, jeg har fri sååååååå

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Servicesboy

Hej medjer

Nu stopper i altså, jeg er ikke den eneste der efterspørger erfaringer lige netop her, men jeg får altid en på tuden for det, bum i skal altså være søde ved mig, det siger min mor

kh Servicesboy

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Servicesboy
Frodige Ida skrev, den 4/11/2019 at 10:25:

7 år på dette site og du kan ikke finde ud af at placere din efterlysning i efterlysning :o

Kære Ida,du må da om nogen kende det , at når vi mænd har fissw i hovedet, så er vi ikke som vo plejer, vi kan ikke tænke klart, og personligt bliver min stemme mørk og tør, og der skal såmen ikke det helt store til og hidse mig op, - tænk i mine uge år kunne en kontaktannonce i et novelleblad får rejsning, sådan er det - desværre ikke, men jeg kan mærke blodet søge ned, når jeg skøjter rundt her, sorry, sådan er jeg og derfor kommer der et fejlskud engang i mellem.er det ikke Ok?..

knus til jer

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...