Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/249145

Ja... Der er allerede skrevet rigtig mange anmeldelser af vores allesammens yndlingsblondine, men jeg bliver simpelthen også nødt til at dele min erfaring med jer. 

Hun er den smukkeste GP. EVER.

Jeg besøgte hende her til aften for anden gang. Jeg tror ikke hun på forhånd havde fået med at det var mig som også besøgte hende for et par uger siden, men det var helt tydeligt at hun kunne kende mig da hun så mig, og igen bliver jeg mødt af et kæmpe smil fra den sødeste tøs. 

Jeg bliver fulgt ind i hendes lille soveværelse som er meget intimt, og ganske udmærket. Lejligheden hun er i har 3 rum: Et rum jeg ikke så, en stor stue og hendes værelse.
Jeg fortæller at jeg ønsker 30 min inkl. superfransk, og at jeg sidst jeg besøgte hende fik sådan en lyst til at kysse hende under sex, så om det var til at betale sig fra? "Of course it is, sweetie" sagde hun på hendes beskedne engelsk, men hun er til at forstå og det har virkelig sin charme. Jeg beder om et kort bad inden vi går igang, og får hurtigt stukket et håndklæde i hånden. 

Da jeg kommer ud af badeværelset venter hun i stuen, og følger mig ind på værelset igen. Fuld af smil, grin og med øjne der skriger at jeg skal kneppe hende. 

Fun fact: Jeg hæver altid på en tankstation inden jeg skal afsted, hvilket kræver et mindre køb. Trods at jeg i telefonen havde spurgt hende om der var noget hun ville have med og hun havde sagt nej, så tog jeg en pose M&Ms med. Gestsusen ved at medbringe sådan en lille ting giver en helt anden afslappet stemning, og hun blev naturligvis rigtig glad og takkede. Jeg ved ikke hvordan reglerne er, om hun overhovedet måtte tage imod dem, så jeg sagde at hun ikke behøvede at tage imod dem, men hun ville gerne have dem. 

Vi lagde os nøgne sammen, og fuck man.... Hvor er hun smuk. Det er helt vildt. Super slank, vanvittigt lækker, smukt langt hår og den bedste røv jeg længe har set. 
Hun spurgte mig hvad jeg ville, og jeg svarede "at du tager kontrollen". Ja... Sådan er jeg bare. Jeg synes det er vanvittigt frækt, og tak for kaffe - det gjorde hun.. 

Jeg har fået en del blowjobs igennem mit liv, men der er INGEN som kan sutte pik som vores lille blondine. Hoooooooly shiiiiiiiiiiiiiiiiiit. 

Hun ridder mig til topkarakterer, og jeg knepper hende bagfra med udsigt til hendes røvhul... *lukker øjnene og kigger op* - englene synger, for hun giver sig 100%, og jeg er meget glad for at jeg betalte ekstra for kys. 

Jeg holder ikke meget længe, og beder hende derefter sutte mig igen, og jeg kommer selvfølgelig meget hurtigt af det. 

Hvad jeg fik: 30 minutter(var nok egentlig kun 20, men det kan jeg kun bebrejde mig selv for ;-) ), superfransk og kys. 
Sted: 8-9/10
Pigen: 10
Sex: 10

Jeg fik at vide at hun bliver i vejle i en uges tid, og derefter tager hun til Fredericia... Jeg har allerede lyst til at besøge hende igen imorgen; det eneste som afholder mig er pengepungen.  

Treat her like the good girl she is, boys. Hun fortjener kun ægte gentlemen. 

På gensyn - for det er absolut ikke sidste gang jeg besøger hende. 

- M. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest 31hans07

Enig med anmelderen - har besøgt hende i Engesvang (Valhalla). Hun er vel omkring 160 cm

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er klart højere end 160 cm. Jeg vil sige 168 eller noget. Og lækker, ja. Helt naturlig, ingen tatoveringer, slank og fin. Men den lækreste nogensinde? Nej, dog ikke. Men man skal være meget kræsen for at gå skuffet fra Lille Blondine, synes jeg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Crossfirevol2 skrev, 1 time siden:

Fik du den suttet af som afslutning? Alså mega eller hvordan?

Det tilbyder hun ikke - hun fortalte mig at hun ikke bryder sig om hverken konsistensen eller smagen.

/Tutankhamon

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis du kneppe hende bagfra så får du øje på en tatovering. Men kan udmærket godt hvis du ikke så den. For fuck en udsigt man har når man knepper hende bagfra enten i stramme punktum, eller i fissen hvor skamlæberne suger sig til prikken. Hun er en ener uanset tatovering eller ej

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tutankhamon skrev, for 22 timer siden:

Det tilbyder hun ikke - hun fortalte mig at hun ikke bryder sig om hverken konsistensen eller smagen.

/Tutankhamon

Undrede mig nemlig bare over det da jeg er 100 på hun ikke gør det.. derfor var jeg nødt til at spørge siden det var til sidst den blev suttet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Crossfirevol2 skrev, 1 time siden:

Undrede mig nemlig bare over det da jeg er 100 på hun ikke gør det.. derfor var jeg nødt til at spørge siden det var til sidst den blev suttet

Det kunne jo have været med kondom på :-)

/Tutankhamon 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...