Hop til indhold
Guest Pophair

°•♡.DIANA.♡•° 《☆▪︎ESBJERG▪︎☆》.First Time in town,100%

Recommended Posts

Guest Pophair

Så mødte jeg Diana fra Ungarn igen. Hun er lige kommet tilbage til Esbjerg. 

Fik en aftale om en halv time. Som sædvanlig fremtræder hun sød og venlig, smilende. Sproget er lidt en barriere, hun snakker ikke vildt engelsk, men det gik alligevel, det er ikke sprogtime jeg var kommet til :)

Jeg synes hun har en lækker krop, gode bryster der vil leges med. Hun bliver nemt våd når man kæler og slikker hende. Hun sutter godt. 

Kom en god tur rundt og jeg afleverede min ladning udover hendes bryster. En halv time med hende er for lidt, kunne jeg godt mærke. 

Det er hende på billederne

Stedet er i centrum, ok diskret. 

Har fået en lidt løs aftale om en 3 kant med hende på tirsdag, med en broder herfra, håber da det lykkes :)

https://annoncelight.dk/showad/281646

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest vardeboy

Jeg kan kun give Pophair ret. Hun er en dejlig MILF. Hun skal vist besøges igen inden hun tager videre. Meget rimelige priser,som står mål med ydelsen. Rigtig sød kvinde,som giver en fin service. Dejlig røv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
<Diana> skrev, for 11 timer siden:

Darling ,:P

Thank you so Much

Your welcome, always nice to visit you ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pophair skrev, den 3.11.2019 at 23:41:

Så mødte jeg Diana fra Ungarn igen. Hun er lige kommet tilbage til Esbjerg. 

Fik en aftale om en halv time. Som sædvanlig fremtræder hun sød og venlig, smilende. Sproget er lidt en barriere, hun snakker ikke vildt engelsk, men det gik alligevel, det er ikke sprogtime jeg var kommet til :)

Jeg synes hun har en lækker krop, gode bryster der vil leges med. Hun bliver nemt våd når man kæler og slikker hende. Hun sutter godt. 

Kom en god tur rundt og jeg afleverede min ladning udover hendes bryster. En halv time med hende er for lidt, kunne jeg godt mærke. 

Det er hende på billederne

Stedet er i centrum, ok diskret. 

Har fået en lidt løs aftale om en 3 kant med hende på tirsdag, med en broder herfra, håber da det lykkes :)

https://annoncelight.dk/showad/281646

Var frisk og fristet så skrev til pophair for st tilbyde min assistance til en trekant med Diana. Lang historie kort så endte jeg på adressen med vandkæmmet hår og sommerfugle i maven

mødte den fræke Diana og fik varmc velkomst  med tid til snak og grin inden broder pophair og jeg blev lokket ind i hevdes boudoir. Tøjet faldt og jeg fik kigget på Dianas flotte krop.  Ikke helt ung men godt holdt. Og med flotte bryster 

med hende i midten og en stiv pik på hver side blev der kælet, kysset og suttet på skift.  Dejli nærværende og varm. Kunne mærke at hun nød en fræk tunge og var medlevende hele vejen med  lidt knep på skift

og endte med et vådeskud som ramte hende i øjet (sorry). Smil og grin hele vejen igennem.   Dejlig nærværende og varm oplevelse. Kommer igen? Ja , men sigter lidt lavere næste gang;)

stor ros til til broder pophair for at ville dele. 

Redigeret af O'Malley

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
O'Malley skrev, for 57 minutter siden:

Var frisk og fristet så skrev til pophair for st tilbyde min assistance til en trekant med Diana. Lang historie kort så endte jeg på adressen med vandkæmmet hår og sommerfugle i maven

mødte den fræke Diana og fik varmc velkomst  med tid til snak og grin inden broder pophair og jeg blev lokket ind i hevdes boudoir. Tøjet faldt og jeg fik kigget på Dianas flotte krop.  Ikke helt ung men godt holdt. Og med flotte bryster 

med hende i midten og en stiv pik på hver side blev der kælet, kysset og suttet på skift.  Dejli nærværende og varm. Kunne mærke at hun nød en fræk tunge og var medlevende hele vejen med  lidt knep på skift

og endte med et vådeskud som ramte hende i øjet (sorry). Smil og grin hele vejen igennem.   Dejlig nærværende og varm oplevelse. Kommer igen? Ja , men sigter lidt lavere næste gang;)

stor ros til til broder pophair for at ville dele. 

Selv tak for hyggeligt selskab og for dit skriv . Der var frisk du var med på det :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...