Hop til indhold
Guest Katfisk

Adele - pivhamrende sexet pigebarn

Recommended Posts

Guest Katfisk

Havde en oplevelse hos Leyla den anden dag som kaldte på gentagelse, så da jeg fandt et par timer i kalenderen gjorde jeg et forsøg på at få tid hos skønheden. 

Desværre var hun booket til langt ud på aftenen. Så står man der og overvejer situationen. Til alt held havde Adele, som deler location med Leyla, mulighed for at tage imod en mand i nød. 

Adele er pivsexet. Lange slanke ungpigeben, smukt ungpige look og sådan et forunderligt sexet blik i øjnene, så man bare må tættere på og lade hænderne begejstres. Jeg nød at køre fransk på hende - hun var helt med på at være den der blev smidt i puderne og slikket og knaldet til kinderne blev helt røde. 

Jeg må sige at weekenden virkelig har været fantastisk. Kan ikke huske at jeg nogensinde før har fået 2 så fantastiske piger med i seng på 2 dage. 

Eneste problem er at nu vil jeg meget gerne besøge både Leyla og Adele igen. Måske man skulle se om et besøg hos dem begge sammen kunne bringe mig mod nye højder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Hvordan kan 2 så smukke piger være på samme sted på en gang...:P

Bare de dog ville bosætte sig i København..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Katfisk
underdog40 skrev, for 20 minutter siden:

Holder alderen?

Jeg har mistet min evne til at vurdere alder med alderen. Men i min verden er hun virkelig ung, sprød og lækker. Formentlig ikke over start-20-erne

Del dette indlæg


Link til indlæg

thanks for the nice review! visit again ;)) 
no calls - i barely manage to reply in texts even) the schedule is soooo busy :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Adele skrev, for 9 timer siden:

thanks for the nice review! visit again ;)) 
no calls - i barely manage to reply in texts even) the schedule is soooo busy :)

Great!

I really hope you get a lot of goodlooking, welltrimmed danish guys with nice  shaved and highrising dicks, ready to give you the ride of your lifetime. Over and over. and make you cum so hard that you go happy to bed and of course earn a lot of money so you can please yourself with just whatever you like..

You can both blow me anytime and i will do my best to make you feel like princesses.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...