Hop til indhold
hanhan

Natthida thaimassage - Hundslund

Recommended Posts

hanhan skrev, for 20 timer siden:

Hej

Hvilke erfaringer har I fra dette sted?

Ydelser og pris?

De har kun en facebook side.

Hende der har shoppen  kommer fra Kbh.  Hun er super til at masserer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
johannes skrev, for 38 minutter siden:

Hende der har shoppen  kommer fra Kbh.  Hun er super til at masserer. 

Hej Johannes.

Du svarer jo ikke på det, som hanhan har efterspurgt. Om igen og gerne et navn a.h.t. evt. tidsbestilling.

hilsen John

Del dette indlæg


Link til indlæg
hanhan skrev, for 21 timer siden:

Hej

Hvilke erfaringer har I fra dette sted?

Ydelser og pris?

De har kun en facebook side.

Hej

Har lige besøgt stedet og kan oplyse at massagen på stedet er hård og det virker til at de har forstand på at masserer - en rigtig god og hård massage. Jeg blev tilbudt body til body og en svensker - ingen sex desværre for pigen på stedet så rigtig godt ud.

Pris for massage en time og en svensker var 600 kr.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborg skrev, for 1 time siden:

Hej Johannes.

Du svarer jo ikke på det, som hanhan har efterspurgt. Om igen og gerne et navn a.h.t. evt. tidsbestilling.

hilsen John

John det er hendes navn på shoppen og jeg kender jo ikke hendes priser i Jylland  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
johannes skrev, 1 time siden:

John det er hendes navn på shoppen og jeg kender jo ikke hendes priser i Jylland  

OKI. Du kender ikke hendes priser, men du oplyser dog, at "hun er super til at massere". Så har du måske fået en gratis prøvetime?? 

Jeg stopper videre i denne tråd - vi kommer jo ikke videre med Johannes!!!!! Ironi kan forekomme.

Redigeret af Aalborg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborg skrev, den 4.11.2019 at 15:47:

OKI. Du kender ikke hendes priser, men du oplyser dog, at "hun er super til at massere". Så har du måske fået en gratis prøvetime?? 

Jeg stopper videre i denne tråd - vi kommer jo ikke videre med Johannes!!!!! Ironi kan forekomme.

Tja hvis du nu startede med at læse og forstå !!! Johannes svare jo på det han ved altså GOD MASSAGE er ydelsen , og prisen kender han ikke i Jylland .Menes han har ikke været på klinikken i Jylland ., og det er ikke ironi men facts!  Så god ide at stoppe ! Ha, en god dag her i det mørke, kolde DK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...