RasmusHansen 0 Skrevet 3. November, 2019 Hejsa! Du kan være min sexy frække date, i disse tidsrammer: 15 til 800kr 30 min 1500kr 45 min 1800kr 60 min 2000kr sex og anal +300kr sex og slug koster det +100k Er der nogle, som har været ved hende her? https://annoncelight.dk/showad/279319 eller kender noget til hende? :) Hun ser ud til at være en rigtigt smuk og lille asiat :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ungmale 3 Skrevet 3. November, 2019 Jeg følger lige med i denne tråd. Er godt nok også interesseret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Valderrama Skrevet 4. November, 2019 Har også prøvet at lave aftale med hende et par gange, og er ikke lykkedes med det. Een gang havde vi en aftale, hvor jeg brugte 3,5 time med kørsel, vente, blev bedt om at hente hende et andet sted, mere venten, sendt tilbage til første sted, mere venten, hvor jeg til sidst sagde at nu kørte jeg hjem, undskyldning fra hende og skrev at hun var klar nu, ankommer igen, venter lidt mere.... til besked om hun ikke kunne alligevel, så hvis i er klar til at blive trukket rundt i manegen med fare for at hun ikke kommer alligevel...... Hun ser ellers dejlig ud, men useriøs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg