Hop til indhold
Sidespringeren

Konkurrence?

Recommended Posts

Hvad blev der af det gode initiativ med en løbende konkurrence her på sitet, Admin og co.?

Jeg kan da forestille mig, at det er med til at øge både medlemstal og besøgsfrekvens... Det er i hvert fald et ganske spændende incitament til lidt oftere at oprette og kommentere indlæg. :)

Hvis der ikke snart sker noget nyt på fronten, tror jeg altså, at jeg selv udskriver en konkurrence med en time eller to med undertegnede som 1. præmie...

Her vil der dog kun kunne blive trukket en vinder blandt sidens lyserøde medlemmer! ;)

Vh. Sidespringeren

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Vi er enige om det gode i en ny konkurrence, men vi vil nok finde en mere attraktiv præmie end det du forslår :D;);)

Så der vil komme en ny konkurrence, og forhåbentlig varer det ikke længe inden den er her.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hvis der ikke snart sker noget nyt på fronten, tror jeg altså, at jeg selv udskriver en konkurrence med en time eller to med undertegnede som 1. præmie...

Her vil der dog kun kunne blive trukket en vinder blandt sidens lyserøde medlemmer! ;)

Vh. Sidespringeren

fniiiis. nu skal du jo passe på med hvad du ønsker dig. skulle sådan en præmie nogen sinde blive aktuel. så vil jeg også mene de lyserøde er i deres fulde ret til at smide en anmeldelse her inde... :lol::twisted: :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
fniiiis. nu skal du jo passe på med hvad du ønsker dig. skulle sådan en præmie nogen sinde blive aktuel. så vil jeg også mene de lyserøde er i deres fulde ret til at smide en anmeldelse her inde... :lol::twisted::lol:
Eller, som ved Malou Magics navnekonkurrence, lade præmien gå videre eller returnere den :lol::lol: :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sisse: Arv! Så må jeg jo hellere gøre mig umage, hvis der er risiko for efterfølgende anmeldelse på eroguide.dk! :)

(Umage gør jeg mig nu altid... God sex skal tages alvorligt OG udføres grundigt ;) )

Borende X: Nææææææhhhh nej, makker!!! Ikke al det der forvirrende præmiebytteri... Tænk, hvis vinderen valgte at gi' præmien videre til sin svigermor! :shock:

Bordet fanger i min konkurrence, og den, JEG udpeger som vinder, må selv lægge krop til! :P

Vh. Sidespringeren

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Bordet fanger i min konkurrence, og den, JEG udpeger som vinder, må selv lægge krop til! :P

Vh. Sidespringeren

Pi©k me Pi©k meeeeeeee :lol: :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Rooooolig nu, Sisse.... :o

Indtil videre fører du konkurrencen helt klart og sikkert! :D

(Og det har naturligvis intet som helst at gøre med, at du indtil videre er den eneste lyserøde, der har valgt at reflektere... ;) )

Knus fra Sidespringeren

Del dette indlæg

Link til indlæg

PS:

Sisse: HVIS du skulle gå hen og vinde, kan det godt være, jeg blir' nødt til at forlange lidt kørepenge... Der er altså et pænt stykke vej til Bording! :lol:

Vh. Sidespringeren

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

PS:

Sisse: HVIS du skulle gå hen og vinde, kan det godt være, jeg blir' nødt til at forlange lidt kørepenge... Der er altså et pænt stykke vej til Bording! :lol:

Vh. Sidespringeren

Vrøvl Sidespringer :lol: Hvis du er præmien så skal Sisse da komme til dig !

De andre gange nogen har vundet en hyrdetime, har man da også selv skulle transportere sit luksuslegme hen til personen for at få hyrdetimen. Jeg kan ikke se, hvorfor Sisse skulle have særbehandling og at det er op til dig at køre til Bording, hvis hun er den heldige og vinde årets præmie. Hun må komme til dig, det manglede sku da bare, kom nu ind i kampen, du skal ikke være så benovet :lol::lol::lol::lol::) :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...