Hop til indhold
Guest Katfisk

Leyla - meget meget lækkert

Recommended Posts

Guest Katfisk

Tog mig en udflugt til Amager for at tjekke om Leyla var lige så tiltrækkende som hendes billeder og profiltekst. Jeg er vil med petit piger a la naboens naturligt lækre og sexede datter. Og ægte bryster skal der til for at smile bliver bredest. 

Leyla tog mig fuldstændig med storm. Mindes ikke at have været sammen med en pige af den klasse siden universitetet. Fuldstændig henrivende, sød og sexet - og meget optaget af at få en god oplevelse. 

Holder de ivrige detaljer for mig selv, men Leyla fik mig helt op at ringe med julelys i øjnene og sorte pletter for øjnene. At ligge der med udsyn op over en perfekt ungpigekrop med store ægte bryster og et smukt ansigt med røde kinder og øjne der svømmer. Jeg kommer til at stå og jamre som en varulv mod månen indtil jeg får mulighed for at få hende imellem hænderne igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold da op. Begge ligner jo fuldstændig modeller og tilmed unge..

Hvordan mon de har det med tja...en middelaldrende "gammel gris" som mig...?:huh:

Er de mon nærværende og intimiderende eller kolde, hvis man er en smule ældre end 30+...?

 

Ja er stedet til at komme til uden at man render ind i sin kollega eller chef...?

 

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Katfisk

Jeg synes der var ok diskret - men det hjælper jo også altid at man ikke bor i nærheden. Lækker lejlighed i øvrigt. 

Jeg er 40 og selvom der jo dermed er en vis aldersforskel oplevede jeg Leyla som meget sød og imødekommende. Ja nærmest af om om hun nød at have besøg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svar.:)

Jeg gætter på både Leyla og Adele får travlt de kommende uger, da folk vil bestorme dem begge.

Stakkels piger! 

Det bliver nok svært at få tid når man er sent hjemme fra job og konen også skal plejes..

 

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Katfisk
AlfaN skrev, for 13 minutter siden:

Mon der er lesbisk med sammen med veninden?

Det ser sådan ud. Det er i al fald muligt at besøge dem sammen og der er et tilvalg på 500 for fmf. 

Hun svarer hurtigt på beskeder

Del dette indlæg


Link til indlæg
Katfisk skrev, for 1 time siden:

Det ser sådan ud. Det er i al fald muligt at besøge dem sammen og der er et tilvalg på 500 for fmf

Hun svarer hurtigt på beskeder

fmf? :huh: hvad er det?

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Enigma skrev, for 3 minutter siden:

Female Male Female = trekant ;)

Why the fuck skriver de ikke bare det istedet :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ninurta skrev, for 14 minutter siden:

For at skelne det fra mfm.

Jubiii findes sgu nemmere måder at gøre det på

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun ser virkelig dejlig ud. 

men prisen startede på 1000, steg så og er nu retur på 1000. 
så man skal holde øje med prisen, hvis man skal lave en aftale. 
lidt useriøst. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, for 11 minutter siden:

lidt useriøst.

Hvordan er det useriøst at tilpasse pris til markedsværdi? Det gør alle seriøse erhvervsdrivende vist.

Men god pointe, at man skal bide mærke i dagsprisen inden man bestiller, ligesom hos fiskehandleren.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 34 minutter siden:

Hvordan er det useriøst at tilpasse pris til markedsværdi? Det gør alle seriøse erhvervsdrivende vist.

Men god pointe, at man skal bide mærke i dagsprisen inden man bestiller, ligesom hos fiskehandleren.

At ændre prisen tre gange på få dage syntes jeg er useriøst. 
så jeg kan bestille tid i dag, til om to dage, hvor prisen måske er en anden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, for 25 minutter siden:

At ændre prisen tre gange på få dage syntes jeg er useriøst. 
så jeg kan bestille tid i dag, til om to dage, hvor prisen måske er en anden. 

Du beskrev kun to ændringer, men er det fordi ½ time står til 900, at du nu mener tre? 

Det skaber i hvert fald uklarhed, hvis man bestiller længere ud i fremtiden. Men sæsonvarwr med begrænset udbud er det ganske almindeligt har en dagspris. Sidst jeg var ude med en SB bestilte hun fisk på en restaurant - det blev meget dyrere end ventet, for der var ingen pris på menukortet ...

Jeg kan ikke se det useriøse, medmindre hun prøver faktisk at tage en højere pris end ventet.

Men holdninger er forskellige. Jeg ser frem til du brokker dig over de mange, der giver skiftende "rabatter".

Del dette indlæg


Link til indlæg

hi everyone! as its my first time in Denmark, i was testing different prices. from now on i decided on price and its final for the time till i leave :) 1000/30 
1300/45
1600/60
so don't be afraid to book, there will not be a price change!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Leyla skrev, den 6.11.2019 at 23:12:

hi everyone! as its my first time in Denmark, i was testing different prices. from now on i decided on price and its final for the time till i leave :) 1000/30 
1300/45
1600/60
so don't be afraid to book, there will not be a price change!

Hope you come back when you decides to leave,  'cause you can get to ride my bicycle every time you want. Just give me a write in this forum and I will lubricate it just for U <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, for 17 timer siden:

Troede dette Forum var til anmeldelser og ikke til for at fedte for GPerne. 

Enkelte brugere har lidt udfordringer med impulskontrollen ;) Det burde ikke være overraskende i en gruppe der er villig til at betale for sex.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...