Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg vil dele min utrolig dårlige oplevelse med denne "klinik" eller hvad man kalder det, jeg havde igennem længere tid haft lysten til at prøve denne behandling, og jeg fik endelig fundet tiden til det, og jeg bor en time ude fra KBH så det kræver en del planlægning, men det lykkes mig til sidst at finde en dag hvor jeg kunne flette den sammen med et måde i KBH, jeg booker en tid 5 dage før, og for en fin mail med betingelser ovs...og jeg bekræfter min aftale med SASHA den samme morgen som der står beskrevet i den mail jeg modtog, men jeg høre INTET og for ingen adresse som forventede, men jeg tænker at den for jeg nok kort tid før behandling...og jeg køre også ind i det område hvor jeg kan se på hendes hjemme side at det er, men jeg høre intet, jeg kontakter SASHS på telefon men intet svar...... så dette virker så uprofessionelt, så lad vær at planlægge for meget på at jeres tid bliver overholdt....

Jeg har stadig intet hørt fra SASHA

https://www.sashaoflingam.com/

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...