Bamsen 713 Skrevet 2. November, 2019 Hej . Er der nogen der ved om Anna fra Cassiopeia er stoppet, eller flyttet sted. Jeg ville enormt bare gerne møde hende. kan læse at hun er lige noget for mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anna - fræk og sexet 901 Skrevet 2. November, 2019 Bamsen skrev, for 2 timer siden: Hej . Er der nogen der ved om Anna fra Cassiopeia er stoppet, eller flyttet sted. Jeg ville enormt bare gerne møde hende. kan læse at hun er lige noget for mig Jeg er flyttet sted. Nu er jeg et privat/diskret sted i Valby, Hestehaven3, (Pure-Passion.dk ) Du kan tro, at jeg også godt vil møde dig knus Anna 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niels6663 428 Skrevet 2. November, 2019 Bamsen skrev, for 2 timer siden: Hej . Er der nogen der ved om Anna fra Cassiopeia er stoppet, eller flyttet sted. Jeg ville enormt bare gerne møde hende. kan læse at hun er lige noget for mig Du vil ikke fortryde et besøg hos Anna 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsen 713 Skrevet 2. November, 2019 (edited) Hej Anna. Det er du da også. Super. Jeg vender frygtelig tilbage, skal besøge dig, Men har først lige en tur til de sydlige himmelstrøg. Så midt eller sidst i november, vil jeg glæde mig til at møde dig, Du kan ikke flytte til Tirsdage? Men jeg glæder mig allerede Bamsen elsker piger med store babser, og min tro følgesvend lillebamsen , reagere altid positivt når der er et par gode forlygter i sigte Redigeret 2. November, 2019 af Bamsen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anna - fræk og sexet 901 Skrevet 2. November, 2019 Bamsen skrev, for 34 minutter siden: Hej Anna. Det er du da også. Super. Jeg vender frygtelig tilbage, skal besøge dig, Men har først lige en tur til de sydlige himmelstrøg. Så midt eller sidst i november, vil jeg glæde mig til at møde dig, Du kan ikke flytte til Tirsdage? Men jeg glæder mig allerede Bamsen elsker piger med store babser, og min tro følgesvend lillebamsen , reagere altid positivt når der er et par gode forlygter i sigte Hej Bamse Rigtig god tur sydpå. Du og lillebamsen kan også invitere mig på et privatbesøg, ellers finder jeg en mulighed en tirsdag. Du sender mig bare en PB, så Skal du lov at give forlygterne den helt store tur knus 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsen 713 Skrevet 2. November, 2019 Hej Anna . Det lyder godt. Det med hjemmebesøg er ikke den bedste ide. Det er også for langt væk .ca 100 km fra kbh Men en Tirsdag hos dig sidst i november, Så skal der undersøges forlygter ,og se om der kan blive langt lys. Det lyder frækt Lillebamsen har også sagt Ja til at det er OK. Jeg sender en PB senere 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg