AalborgLook 5182 Skrevet 2. November, 2019 Fik denne yderst interessante mail på min gmail i dag: [email protected] Hej, For noget tid siden havde vi kontakt gennem en hjemmeside for moder. Grundet private omstaendigheder kom der desvaerre ikke noget i stand. Nu synes jeg det ville vaere dejligt at tage kontakt igen. Pa den ene eller anden made folte jeg mig nemlig enormt tiltrukket af dig. Venlig hilsenI Ida Nu er det så at jeg tænker om hun er til anal og om det er med gummi? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBS 1078 Skrevet 2. November, 2019 Innovativ forretningsmodel? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 2. November, 2019 (edited) Har været der, hun vil tørbolles med talcum. Det er hendes onkel der har guldminen du fik mail om i sidste uge. Han døde jo desværre og du er eneste arving Redigeret 2. November, 2019 af Pophair Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5182 Skrevet 2. November, 2019 Pophair skrev, for 10 minutter siden: Har været der, hun vil tørbolles med talcum. Det er hendes onkel der har guldminen du fik mail om i sidste uge. Han døde jo desværre og du er eneste arving Uha... sex og guld - det kan næsten ikke blive bredere! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 2. November, 2019 AalborgLook skrev, Lige nu: Uha... sex og guld - det kan næsten ikke blive bredere! Nej nemlig Tror bare du skal vente til advokaten skriver til dig vedr overtagelsen af guldminen. Der er noget med et beskedent beløb der skal overføres til hans bank, mere til bestikkelse af embedsmænd. Men efter den lille detalje, er der guld i vente. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg