Guest Nemtøs Skrevet 2. November, 2019 Jeg har brug for et godt råd. Jeg har modtaget en venlig forespørgsel herinde og vil gerne svare på denne. Min udfordring er blot at manden ikke ønsker jeg svarer tilbage herinde idet ægtefælle læser med. Han beder mig om at svare på sms, hvilket jeg ikke har muligheden for. Jeg svarer normalt altid pænt tilbage på en høflig henvendelse, men af gode grunde kan jeg ikke svare på denne her gang. Hvad vil I gøre? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 2. November, 2019 Nemtøs skrev, for 4 minutter siden: Jeg har brug for et godt råd. Jeg har modtaget en venlig forespørgsel herinde og vil gerne svare på denne. Min udfordring er blot at manden ikke ønsker jeg svarer tilbage herinde idet ægtefælle læser med. Han beder mig om at svare på sms, hvilket jeg ikke har muligheden for. Jeg svarer normalt altid pænt tilbage på en høflig henvendelse, men af gode grunde kan jeg ikke svare på denne her gang. Hvad vil I gøre? Svare her i åbent forum Ægtefællen kan ikke vide at det er til ham du skriver, men han kan se det ud fra det du skriver 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kwassi2 148 Skrevet 2. November, 2019 Få ham til at oprette en ny profil, en som ægtefællen ikke har adgang til. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 2. November, 2019 Hans ægtefælle læser med herinde? Gad vide om han stadigt er anonym. Tænker der er et par ægtefælle der begynder at stille spørgsmål til deres mænd nu 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 2. November, 2019 (edited) Hvis hun læser med, må hun jo også kunne læse hans forespørgsel? Svar ham på mail, sådan en har alle, også ham Redigeret 2. November, 2019 af Pophair Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 2. November, 2019 Pophair skrev, Lige nu: Hvis hun læser med, må hun jo også kunne læse hans forespørgsel? Den del har jeg også undret mig over. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 2. November, 2019 (edited) Nemtøs skrev, for 3 minutter siden: Den del har jeg også undret mig over. Tror det er en der bare vil ha dit tlfnr Din mail står i din profil, bed ham skrive til den Redigeret 2. November, 2019 af Pophair Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 2. November, 2019 Pophair skrev, for 1 minut siden: Tror det er en der bare vil ha dit tlfnr Jeg lader den bare ligge. Anvender aldrig min mobil Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 2. November, 2019 Nemtøs skrev, Lige nu: Jeg lader den bare ligge. Anvender aldrig min mobil Det lyder som en god ide Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 2. November, 2019 Nemtøs skrev, for 4 minutter siden: Jeg lader den bare ligge. Anvender aldrig min mobil lad den ligge Han er vist bare et useriøst fjols. Lad være med at hoppe på den...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 2. November, 2019 Jeg lader den ligge og forlader samtalen. Jeg søgte på det telefonnummer som der er oplyst og der dukker den person op, som stemmer overens med det han har skrevet i hans besked. Så han er tilsyneladende reel nok - jeg har bare ikke muligheden for at svare ham i den form han ønsker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1242 Skrevet 2. November, 2019 Hvis konen læser med her, så læser hun vel også hans sms ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cogb 196 Skrevet 2. November, 2019 Nemtøs skrev, for 10 minutter siden: Jeg lader den ligge og forlader samtalen. Jeg søgte på det telefonnummer som der er oplyst og der dukker den person op, som stemmer overens med det han har skrevet i hans besked. Så han er tilsyneladende reel nok - jeg har bare ikke muligheden for at svare ham i den form han ønsker. Det er da bare en, der tror han kan få dit private nummer. Du oplyser jo kun en mail adresse på din profil. Så du svarer ham på samme medie som han kontaktede dig.... eller lader helt være med at svare. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrJolly 160 Skrevet 2. November, 2019 Har ikke selv prøvet, men måske en service som denne kunne bruges. http://www.afreesms.com/intl/denmark Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest next Skrevet 2. November, 2019 For at undgå misforståelser mvh, vil det altid være hensigtsmæssigt kun at henvende(svare) til samme sted som kontakten er oprettet fra. Det vil jo være uheldigt at det nummer du rent faktisk henvender dig til, ikke som formodet tilhører vedkommende. Og du således bringer dig eller vedkommende i en situation der kan medføre problemer, ja endog strafbare forhold. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tzatiki Skrevet 2. November, 2019 (edited) Han lyder som et pjok Redigeret 2. November, 2019 af tzatiki Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasselas Skrevet 2. November, 2019 (edited) Nemtøs skrev, for 3 timer siden: Jeg har brug for et godt råd. Jeg har modtaget en venlig forespørgsel herinde og vil gerne svare på denne. Min udfordring er blot at manden ikke ønsker jeg svarer tilbage herinde idet ægtefælle læser med. Han beder mig om at svare på sms, hvilket jeg ikke har muligheden for. Jeg svarer normalt altid pænt tilbage på en høflig henvendelse, men af gode grunde kan jeg ikke svare på denne her gang. Hvad vil I gøre? Kan du ikke svare med en PB? Jeg sender lige en PB til dig. Redigeret 2. November, 2019 af Lasselas Rettelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Val Venis 478 Skrevet 2. November, 2019 Lyder som sådan et par der også deles om en Facebook profil. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg