cock4woman_only 203 Skrevet 1. November, 2019 hej fellows.... noget der har erfaringer med hende her https://annoncelight.dk/showad/280748 ser jo knald fræk ud... men sms dialogen er lidt svær endnu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 891 Skrevet 1. November, 2019 Hej kom du bare afsted, jeg besøgte hende mange gange da hun var i Aarhus, men er du til gfe - hold dig væk - hun er fræk ligepå sutter og knepper som om det er sidste gang. dog vil jeg sige det var i første halvår 2018 jeg var hos hende sidst, overvejer at prøve igen - da hun er i Aalborg - men hendes priser er højere nu, end da hun var i Aarhus. og glem at snakke med hende, hun kan ikke, men hun kunne det frække. - læs også min anmeldelse fra dengang 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cock4woman_only 203 Skrevet 2. November, 2019 Sådan... lige ud af posen, med ord der er til at forholde sig til... kommunikationen havde jeg fået fornemmelsen af ikke var helt god.... men hun ser jo piv fræk ud.... og kommentar med priser - ja det er jo skidt i nordjylland ting blir dyrere.. men sådan er livet... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg