Hop til indhold

Pas på falsk profil på facebook

Featured Replies

Skrevet

Til alle jer enlige mænd pas på med Savanna rebekka etc vil gerne have et seriøs forhold og 100 euro

Skrevet
  • Author

En tilsyneladende smuk thai kvinde , med en sentimental historie, Bag historien er en en hånd der er trukket helt frem  ,og 100 euro

Skrevet

Der er mange af dem, både på mail og facebook osv, de har alle det til fælles at nogle nære slægtninge er døde osv. 

Du hoppede forhåbentlig ikke i med begge?

Skrevet
Kysseglade Molly skrev, for 11 timer siden:

Der er mange af dem, både på mail og facebook osv, de har alle det til fælles at nogle nære slægtninge er døde osv. 

Du hoppede forhåbentlig ikke i med begge?

Jeg plejer at skrive at jeg er blevet snydt før, så for at bevise de har reelle hensigter skal de sende 100$.

Sjovt nok vender de aldrig tilbage :D 

Skrevet

Jeg får konstant venneanmodninger fra facebook-profiler der bruger billeder af nogen meget smukke kvinder, hvis jeg accepterer deres venneanmodninger skriver de på dårlig formuleret dansk, at de gerne vil have at jeg opretter en profil på en sexdating hjemmeside hvor jeg skal betale for oprettelsen så kan vi snakke videre derinde.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.