Hop til indhold
den lykkelige

Katryna gør mig så lykkelig

Recommended Posts

Jeg fik brugt over mit budget til besøg hos søde og glade piger i oktober, så det bliver nok kun til 1 besøg i november.

Til gengæld var jeg ikke i tvivl om, hvem jeg gerne ville besøge, da muligheden opstod.

Det blev til endnu et besøg hos Katryna. Hun er en pige, som jeg har besøgt mange gange.

Hun er sød, ung, smuk og slank, som jeg kan lide det.

Jeg kan godt lide hendes personlighed og at hun altid er så glad, når jeg er sammen med hende

Katryna gør mig altid så glad og lykkelig :)

 

Det blev til 45 min med fantastisk GFE med de dybeste tungekys og dyb superfransk :P

Fedt, når hun stående må op på tæerne for at kysse mig.

Frækt, når hun sidder på knæ foran mig og givet et dejligt blowjob.

Fedt at mærke, at hun kan lide at jeg slikker hende.

Og endnu engang lykkedes det mig at komme 2 gange, når jeg er samme med hende.

Jeg er så glad og lykkelig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er vildt sød. Jeg forstår slet ikke hvordan du kan klare dig med 45 minutter. Hvis det lykkedes mig at besøge hende igen vil jeg gå efter 2 timer, men det bliver nok ikke i denne omgang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ikke forelsket, men jeg er så glad og lykkelig, når jeg sammen med Katryna :P

Økonomien gør at jeg blive nød til at nøjes med 45 min. Ville ønske jeg havde råd til 2 timer :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...