Hop til indhold
Jmk

GOD GRØN massage Kbh ? (incl Lotus Amager og Janthon Østerbro)

Recommended Posts

Hvor går I hen og får den bedste THAI eller OLIE massage i København?

Tænker vi er mange der kender situationen: Har et klart forsæt om at en times god massage for at løsne op i kroppen. Ender med 30-40 min, en seksuel ydelse og 7-2000 kroner fattigere. For det beløb kunne jeg have fået 2-6 timers god massage, af skønne thai kvinder nøgen på en briks nydende dejlige hænder.

Så hvor går I hen når det KUN er massagen der tæller? Hvor får vi den bedste massage i København. Jeg er klar over at der er steder der giver god massage og fantastisk sex (APEX på Frederiksberg, PP i Århus. PP er i øvrigt min eneste anden anmeldelse herinde. Hvis I ikke kender Gib, så er hun hele rejse værd (og husk at tage inden om vidunder kvinderne i Randers). Dog har jeg ikke gode erfaringer med at gå efter en time massage sådanne steder. Mest fordi jeg ikke har disciplin til at sige nej når jeg bliver liderlig, men også fra nogle steder hvor de ikke er glade for den manglende yderligere indtjening (1 times hård arbejde til 400 kroner, vs 10-20 min for 3-1000 kroner).

Mine Ønsker er:

-          God THAI massage eller som min god Olie massage med et minimum af olie og gerne kampfer når det kan gøre godt.

-          60 min er 60 min og ikke 40 med mer salg.

-          God stil, dejlig kvinde, skøn oplevelse.

Generelt er mine erfaringer at den bedste massage oplevelse der varer 60 min fås af kvinder på +40 (nogen gange +60). De er har disciplinen, tålmodigheden og kan ikke narre os ved at stimulere vores erogene zoner så let.

Lad mig give to bud. Selvom jeg er glad for sex så handler det om massage så jeg kommenterer ikke på om hvad der er muligt.

1)      Lotus Massage Amager: Hun har haft stedet i mange år. Stedet er lidt slidt og fuldt af akvarie fisk. Hun er nok 50+ min og giver en super massage, Thai hvor jeg blev skubbet og hevet og masseret rigtigt grundigt. God kommunikation og fokus på min lange ryg der har brokket sig lidt for tiden. De er to på stedet, en yngre kvinde der har været der i 8 år og som efter sigende også er god til at massere (og sød og smuk). Pris 500 kroner for lidt under en time. Efter kriterierne ovenfor er hun klart at anbefale.

 

LINK:  http://lotus-thaimassage.dk/

 

2)      Janthons massage, Koldinggade Østerbro.

Det er et nyt sted, meget flot, rent og checkkede lokaler. Janthon er også 50+min, petit og super sød og skøn at snakke med. Jeg fik en god massage, det er olie med kampfer ikke Thai.

Massagen var kompetent, god brug af hænder, albuer og fødder (når hun går op og ned af ens krop virker hendes 47 kg som perfekte, hun har været en skønhed da hun var yngre).

Følte mig rigtig godt tilpas i hendes selskab. Hørte hende lave aftaler bagefter med to forskellige kvinder (den ene for hende selv og hendes mor). Pris 400 kroner. Klar at anbefale.

 

LINK: https://janthonsmassage.dk/

 

 

Andre der kan bidrage med gode steder for (grøn) massage hvor en time er en time.

Jmk

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jmk skrev, for 16 timer siden:

Hvor går I hen og får den bedste THAI eller OLIE massage i København?

Jeg har bedt admin flytte dit indlæg til efterlysninger.

God weekend.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Søg efter tråden "Kun massage" af Boy - den er fuld af grønne anbefalinger :)

Jeg har desværre glemt, hvordan man kopierer tråde - beklager.

 

Redigeret af Virgula

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...