Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har i længere tid overvejet at prøve kræfter med at få thaimassage + ekstra.
Og har så endelig fået nosset mig sammen til at prøve det.
Det blev hos Yen Wellness, skrev og bestilte tid til en times oliemassage, blev taget imod af en sød smilende yngre pige og vist hen til massagerummet.
Der kom en køn, lidt ældre model vil tro 35ish+, i noget lidt pikant. Fin lille bagdel, flotte små bryster, meget petit lille sag, men med lidt løst maveskind. Hun spurgte hvad jeg skulle have, hvortil jeg svarede en times olie, men så så lige på menukortet i lokalet, at der var mulighed for B2B, så det snuppede jeg i stedet.
Det blev en time med god pirring, og en ret udmærket massage, med tanke på at der også var en del fokus på de nedre regioner. Hendes underliv og bryster blev gnedet godt rundt på min krop.
Der var kælent nap i ører, og andet godt undervejs.
Jeg blev bedt om at vende mig, så fik jeg ellers både lov til at mærke og gå på opdagelse, alt imens hun gav mine ben lidt opmærksomhed. efter lidt kælen, spørger hun som om den "lille" også skal have en tur, det blev vi enige om. Der var rimeligt solid vakuum i sådan en lille sag, og det blæs hun gav var til UG. Der havde været snak om FP, prisen for det og blæs var det samme, men det blev afsluttet inden jeg kom så langt grundet den kyndige behandling med mund.
Efter udløsning fortsatte hun massagen i det resterende tid.
Det ligger rimeligt anonymt, nok endnu bedre i weekenderne da der trods alt er en del virksomheder i området.

Vurdering(da det er første anmeldelse, efterlader jeg en buffer til eventuelle gentagelser, eller andre steder):
Stedet: 8/10, rimeligt anonymt, god varme osv indendørs, badet var ikke tip top, men fungerede.
Pigen: 7/10, hun var køn, havde en flot figur og var meget charmerende, snakkede udlukkende engelsk med hende og det gik uden problemer.
Massagen: 7,5/10, Der var godt med tryk, både fra kroppen der kravlede rundt på mig, men også fra hænderne på ryg, ben, nakke osv, men det var klart "extra" der var speciale i.
Pirring: 9/10, der var rigeligt pirring undervejs til konstant rejsning, men ikke så meget at det gik i vejen for massagen.
Extras: 8/10, der var godt med lir, og det var tilladt at røre og pille alt det man orkede, der var fuld tryk på suget og det var nok der specialet lå.
Fare for gentagelse: 8/10, bliver nok ikke det første sted jeg prøver(igen), men chancen foreligger da, så man måske får prøvet det hele næste gang

Link: http://yenwellness.dk/thai%20massage%20ballerup.html

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72
pacer skrev, for 1 time siden:

Pris?

Utroligt velformuleret spørgsmål.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
NN 8000 skrev, den 5.11.2019 at 21:53:

Så 1800 i alt?!!

NN

Ja, har ofte nemt spenderet flere penge på ting der gav mindre glæde og nydelse end den oplevelse.
Kunne det gøres billigere?, sikkert :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
andre3000 skrev, for 22 timer siden:

Ja, har ofte nemt spenderet flere penge på ting der gav mindre glæde og nydelse end den oplevelse.
Kunne det gøres billigere?, sikkert :)

Tjoo men det er da ligegyldigt. Du fik en fed oplevelse og er tilfreds med prise, så alt godt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Spillemanden skrev, for 12 timer siden:

Tjoo men det er da ligegyldigt. Du fik en fed oplevelse og er tilfreds med prise, så alt godt :)

Lige præcis, har absolut ikke nogen klager :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...