Hop til indhold
Cruise

Haster med Thai i Brønshøj 1/11-19

Recommended Posts

Ærede brødre 

Da min aften i aften skal begynde i Brønshøj, og jeg er helt uden erfaring ang Thai massage i Brønshøj eller nærmeste omegn, vil hermed spørge, om nogen kan anbefale det helt rigtige sted + den helt rigtige Thai massør :D 

Vakler lidt mellem tantramassage eller body-to-body :rolleyes: ikke fuldpakke, men meget gerne god sensuel massage med mulighed for intimberøring også gerne gensidig intimberøring ;)

Kom frisk og gerne hurtigt :) på forhånd TAK :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak det ser ganske interessant ud :D og rimelige priser :) nu ved jeg jo ikke, hvad du valgte, men er fp med i body-to-body massagen? 

Vigtigere er dog om massagen og servicen er i top + om massagen indeholder intimberøring, da det er dagens behov ;) :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cruise skrev, for 2 timer siden:

Tak det ser ganske interessant ud :D og rimelige priser :) nu ved jeg jo ikke, hvad du valgte, men er fp med i body-to-body massagen? 

Vigtigere er dog om massagen og servicen er i top + om massagen indeholder intimberøring, da det er dagens behov ;) :rolleyes:

Jeg gav en tusse med det hele, mit behov var lidt anderledes, men hun virker åben, lad os sige det sådan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok tak godt at vide :) 

Tjekker Yam Yam (trods dårlige anmeldelser på det seneste) & Sweet Thai ud, så for vi se hvad, de har på menuen i dag ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cruise skrev, den 1.11.2019 at 17:53:

Ok tak godt at vide :) 

Tjekker Yam Yam (trods dårlige anmeldelser på det seneste) & Sweet Thai ud, så for vi se hvad, de har på menuen i dag ;)

... og hvad var så dine resultater af de udtjekninger?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Endte på den lange vej i Brønshøj over for Føtex, da begge Thai steder ved Brønshøj torv til min store overraskelse lukkede tidligt den pågældende fredag aften (før 19) :wacko::huh: Så det blev kun til en omgang stille og rolig middelmådig massage. Blow- og håndjob blev tilbudt, men pigen tændte mig ikke + det virkede mest af alt som mersalg end lyst. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cruise skrev, for 21 timer siden:

 det virkede mest af alt som mersalg end lyst. 

Hmm, hvor ofte møder man mon en pige, i denne branche, der reelt kun gør det af lyst :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja godt spørgsmål :shock: sikkert sjældent, men det kan ske ;) har heldigvis oplevet det flere gange...måske ikke en 100%s lyst hver gang, men besøg, hvor man tydeligt fornemmer og mærker kvindens lyst, interesse, begær samt evnen til at tilfredsstille på en indlevende måde :razz: :D...har desværre også oplevet det stik modsatte, hvor det har været iskold business og kun handlet om kolde kontanter + mersalg :angry:

Denne unge knap så kønne og velskabte thai hørte desværre mest til den sidste kategori af oplevelser. Dog var hun sød og flink, men uden gnist og tænding for mit vedkommende. Andre gør sig måske andre erfaringer, og heldigvis for det :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...