Hop til indhold

Hedemannsgade 4 som 17årig?

Featured Replies

Skrevet

Kan jeg godt komme ind som 17årig?

Ja hvis du kan ringeklokken :P

Pjat, aner det ikke. Men hvis du ser voksen ud, så spørger pigen nok ikke om din alder.

Ligner du en almindelig 17 årig bumse fyr, og smider din knallert op af vinduet, så tror jeg hun sender dig hen i 7/11 efter en burger.

Skrevet
  • Author

Ja hvis du kan ringeklokken :P

Pjat, aner det ikke. Men hvis du ser voksen ud, så spørger pigen nok ikke om din alder.

Ligner du en almindelig 17 årig bumse fyr, og smider din knallert op af vinduet, så tror jeg hun sender dig hen i 7/11 efter en burger.

Har læst mange indlæg om Hedemannsgade 4. Men er det stadig et godt sted. Og er prisen stadig det samme for Fuldpakke?

Skrevet

@ Kasper

Ja det er førsteklasse, og pigene er meget søde. Du skal tage en af de lange med og så et par hundred labber. Det er så din vej til himlen i en times tid.

Skrevet
  • Author

@ Kasper

Ja det er førsteklasse, og pigene er meget søde. Du skal tage en af de lange med og så et par hundred labber. Det er så din vej til himlen i en times tid.

Kan de 1500kr gøre det?

Skrevet

Er der mon en hjemmeside til dem eller bare et telefonnummer man kan ringe og bestille tid på?

Skrevet

Kan jeg godt komme ind som 17årig?

Du skal være 18 år hvis du skal have andet end massage.

-OD

Skrevet

Er der et link til dem på Hedemannsgade 4 ?

;)

Tror ikke de har en hjemmeside, men her er tlf.nr. 5035 5249

Hedemannsgade 4

8000 Århus C

-OD

Skrevet

Kasper de har ikke hjemmeside,

Se din indbakke i øverste højre hjørne. Den lyser rødt 8-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.