Hop til indhold
Guest k19

Rose,Beer, S eller Ten

Recommended Posts

Guest k19

Hej alle

Påtænker min første tur til Vejle og kan se de ovennævnte damer er folks favoritter, jeg ved godt der er forskelligt hvad folk er til, men jeg vil gerne have en lækker thai og rigtig fræk sex til. Hvilken ville i så vælge? Anal og eller rimming ville være fedt hvis en af dem tilbyder den del.

Redigeret af k19

Del dette indlæg


Link til indlæg
k19 skrev, for 12 timer siden:

Hej alle

Påtænker min første tur til Vejle og kan se de ovennævnte damer er folks favoritter, jeg ved godt der er forskelligt hvad folk er til, men jeg vil gerne have en lækker thai og rigtig fræk sex til. Hvilken ville i så vælge? Anal og eller rimming ville være fedt hvis en af dem tilbyder den del.

 

S - der får du valuta for pengene ... GFE og dirty sex på en gang ... og det er hyggeligt bagefter også selvom hun er den travl dame ...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas 123 skrev, for 29 minutter siden:

 

S - der får du valuta for pengene ... GFE og dirty sex på en gang ... og det er hyggeligt bagefter også selvom hun er den travl dame ...

 

Der er jo så også lige det problem at hun er rejst hjem ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ten er fræk og dejlig men svær at få en aftale med men Rose synes jeg giver lige så god tur og har en deeeeejlig krop og så kan man få en aftale i hus uden problemer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ten eller Lisa

har prøvet Ten igennem mange år, og hun leverer bare varen hver gang.

lisa en gang, da Ten ikke var til rådighed. Hun er sgu bare lækker og en mums røv

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er forvirret på et højere plan:)

Rose holder ikke aftaler. S er rejst. Ten har ifølge en anden tråd uplejede tænder. 

Hvem skal man så besøge, hvis man skal have analsex (til hende) og hun skal være slank og dejlig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jydedreng skrev, for 14 timer siden:

Jeg er forvirret på et højere plan:)

Rose holder ikke aftaler. S er rejst. Ten har ifølge en anden tråd uplejede tænder. 

Hvem skal man så besøge, hvis man skal have analsex (til hende) og hun skal være slank og dejlig?

Slank og dejlig passer på både Rose og Ten, og de bliver begge for vilde når de bliver tændt :-) 

Jeg er aldrig blevet brændt af på aftaler med dem (Ten meldte afbud engang hvor hun fik mens, men det må være OK), og Tens uplejede tænder har jeg heller ikke lagt mærke til - men hvad pokker, hvis det er anal man går efter er det jo heller ikke tænderne man er mest opmærksom på :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammelnisse skrev, for 1 time siden:

men hvad pokker, hvis det er anal man går efter er det jo heller ikke tænderne man er mest opmærksom på :-) 

Det er en god pointe:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...