Hop til indhold
stein

Maja i Finkenstrasse

Recommended Posts

Har lige været en tur i Flensborg. Havde på forhånd besluttet for enten Milena til højre eller Maja til venstre. Milena er lidt for stor til mig såvel i højde som drøjde, men brysterne trækker da!

Men så meget brystfikseret er jeg heller ikke, så efter en lille betænkningtid med en tur til Swan Thai valgte jeg Maja.

Egentlig lidt pudsigt - for begge lejligheder gjaldt at jeg egentlig hellere ville ha´ haft den anden pige i lejligheden, men nu havde jeg jo spurgt efter Milena og Maja.

En meget naturlig pige - ikke egentlig smuk eller køn, men en sød figur med dejlige runde hofter og et par små, spændstige bryster som bliver beskrevet som b, men det kan vist ikke blive til mere end a, men det er ok for mig. Alderen ville jeg skønne til 28, men 23 kan da sagtens passe. Desværre en ret stor tatoo på hoften som jeg slet ikke tænder på.

Hun er venlig, passende snakkesalig så meget som mit elendige tysk tillader (taler ikke engelsk) og berøringsvenlig - dog ikke fingre op. Stønner afdæmpet, men lidt vel meget at hun logrer med underkroppen allerede før jeg rør hende.

Hygiejnen er ok - gik i bad efter mig både før og efter akten. Hendes glatte fisse var ganske duft og smagsneutral.

Kunne ikke afslutte i hende og hun gjorde mig færdig med hånden. Noget for voldsomt til min smag men vi nåede da målet

På en skala fra o-10:

Udseende 7 - sød og velskabt på naturlig vis - lidt som naboens datter. Nogle ville mene for stor røv og små bryster, men det synes jeg kan være både sexet og feminint. Desværre stor tatoo som er noget turnoff for mig.

Sex: lidt svært at sætte tal på men nok 7

Vil faktisk anbefale hende trods de lidt lunkne karakterer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...