Hop til indhold

Herlev. Amm

Featured Replies

Skrevet

Mange tak.   Tænk...   jeg spurgte ind til om de var  ægte på 4 forskellige måder og hver gang sagde hun ægte.  Fup og fiduser 

Skrevet

Hmm det er måske fordi det er ægte “billeder”. 

Skrevet

Har været forbi 3 gange, og har fået massage mm. af 3 forskellige yngre piger, de var ganske nydelige alle 3. :biggrin:

Dette sted vælger jeg ikke pga. massagen med pga. "lækkerheden" af de piger der arbejder her.

Skrevet
Como skrev, for 8 timer siden:

Har været forbi 3 gange, og har fået massage mm. af 3 forskellige yngre piger, de var ganske nydelige alle 3. :biggrin:

Dette sted vælger jeg ikke pga. massagen med pga. "lækkerheden" af de piger der arbejder her.

Så må du gerne foreslå dem at bruge ægte billeder. Hvis de er lækre, som du skriver, burde de kunne finde ud af at annoncere med billeder af dem, der faktisk kan mødes, taget i Danmark.

Redigeret af Dane

Skrevet

Hej Dane, er enig i at det er vildledende med falske billeder, de burde skrive "modelbilleder i stedet for.

Har selvfølgelig forståelse for at pigerne ikke har lyst til at optræde med ægte fotos på annoncen.

Pigerne på stedet er virkelig pæne, og hvis det betyder meget for en, så man går glip af nogle lækre piger, hvis man ikke besøger stedet af "politiske årsager".

Redigeret af Como

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.