Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Lynet2019

Mange tak.   Tænk...   jeg spurgte ind til om de var  ægte på 4 forskellige måder og hver gang sagde hun ægte.  Fup og fiduser 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Como

Har været forbi 3 gange, og har fået massage mm. af 3 forskellige yngre piger, de var ganske nydelige alle 3. :biggrin:

Dette sted vælger jeg ikke pga. massagen med pga. "lækkerheden" af de piger der arbejder her.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Como skrev, for 8 timer siden:

Har været forbi 3 gange, og har fået massage mm. af 3 forskellige yngre piger, de var ganske nydelige alle 3. :biggrin:

Dette sted vælger jeg ikke pga. massagen med pga. "lækkerheden" af de piger der arbejder her.

Så må du gerne foreslå dem at bruge ægte billeder. Hvis de er lækre, som du skriver, burde de kunne finde ud af at annoncere med billeder af dem, der faktisk kan mødes, taget i Danmark.

 

Redigeret af Dane

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Como

Hej Dane, er enig i at det er vildledende med falske billeder, de burde skrive "modelbilleder i stedet for.

Har selvfølgelig forståelse for at pigerne ikke har lyst til at optræde med ægte fotos på annoncen.

Pigerne på stedet er virkelig pæne, og hvis det betyder meget for en, så man går glip af nogle lækre piger, hvis man ikke besøger stedet af "politiske årsager".

 

Redigeret af Como

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...