Hop til indhold
Guest D54

Maechan Wellness v/Svanemøllen

Recommended Posts

Guest D54

Jeg er begyndt at komme forbi Maechan Wellness ret ofte og er blevet nysgerrig.

Det er efterhånden et par år siden, der senest er skrevet om dette sted - og ikke i voldsomt begejstrede vendinger.

På den anden side så eksisterer stedet jo stadig - enten er det blevet godt eller også har det fået nye ejere.

Er det muligt at få nogle opdaterede erfaringer fra stedet??

Redigeret af D54

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gcm

Jeg har været der et par gange de seneste måneder, og fået massage af både Nam? (jeg glemmer navnet) og hendes kollega. Der er hyggeligt og rent, og de har været meget søde og skabt en go atmosfære for afslapning. Massagen er lødig, og de er opmærksomme over for hvor hårdt/blidt de skal tage fat. Det er mit foretrukne sted for reel massage, så jeg kan kun anbefale dem.

Mvh gcm

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lynet2019

Ikke for at afspore tråden. Der er også ju wellness lidt længere ude ved Tuborg 

Del dette indlæg


Link til indlæg
gcm skrev, for 6 timer siden:

Jeg har været der et par gange de seneste måneder, og fået massage af både Nam? (jeg glemmer navnet) og hendes kollega. Der er hyggeligt og rent, og de har været meget søde og skabt en go atmosfære for afslapning. Massagen er lødig, og de er opmærksomme over for hvor hårdt/blidt de skal tage fat. Det er mit foretrukne sted for reel massage, så jeg kan kun anbefale dem.

Mvh gcm

 

Haha, god atmosfære :D.

Jeg har været der en enkelt gang for over tre år siden. Jeg har tidligere skrevet om besøget. Jeg kom ind og blev masseret af en kvinde, som næppe gik ind under betegnelsen "superbabe". Midt i det hele kom ejeren selv ind og studerede nysgerrigt seancen på nært hold. Jeg kunne forstå, at hun havde været på et velanmeldt sted i Smallegade på Frederiksberg – har glemt navnet.

Nå, men efter lidt lillesnak under massagen tøffede hun ud igen, og lidt efter fik jeg spørgsmålet om lidt mere. Selvom kvinden ikke var vildt sexet, satsede jeg og fik fuld pakke.

Stedet er i øvrigt ret diskret, idet man bliver lukket ud af en dør til hovedtrappen, og herfra kan man upåagtet via gadedøren gå ud i den onde verden igen.

Man kan jo altid komme ind på et sted. Det gælder om at afstemme sine bevægelser til gadelivet. Men det sværeste er at komme ud igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 6 minutter siden:

Jeg kunne forstå, at hun havde været på et velanmeldt sted i Smallegade på Frederiksberg – har glemt navnet.

 

Måske Surin...??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest D54
Lynet2019 skrev, for 5 timer siden:

Ikke for at afspore tråden. Der er også ju wellness lidt længere ude ved Tuborg 

Jeps - Ju Wellness er fantastisk .... p.t. gemt bag store stilladser; men det bør ikke afholde nogen fra at tage hen til den store Tuborg-flaske.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Katfisk

Mmmmmm..... for en del år siden havde mama derinde sin niece på besøg. Har sjældent fået massage af så wow en ung pige. Og hendes hj var helt fint, blidt og endte altid med at jeg måtte sluge min hånd for ikke at brøle (der er på klinikken kun en skillevæg der ikke når til loft - og massagebriks i rummet ved siden af). 

Niecen er desværre forlængst borte og mama er sikkert en fantastisk massør..... men jeg vil ha mer! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kommer der engang om året måske 2 for at få en god massage (ofte når der skal afleveres ting på genbrugspladsen :-)). Nam giver en god massage, hun er et godt eksempel på en 50/60+ quinde der har været her i mange år og som nu leverer 60 min god massage. Hun kan sit kram, da jeg havde lidt ondt i nedre del af ryggen fik jeg en meget seriøs behandling, med kamfer, lidt olie og stor fokus på det ømme område. Der bliver brugt fingre, albuer og hun går også gerne på os. Legenderne herinde snakker om tiden hos Surin på Smallegade med hendes søster. Men nu synes jeg hun har et hæderligt sted, hvor der primært gives god grøn massage og hvor der kommer kvinder og mænd. Man kan godt få hj og sikkert mere. Grunden til at jeg ikke kommer mere er at jeg synes det er fint at give 4/500 for en times god massage men jeg mangler tit disciplinen til at sige nej til hj til 300 og så er der jo andre steder....Men klar anbefaling for ærlig massage herfra.

Jmk

Redigeret af Jmk
tyrkfejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...