Hop til indhold
Petermann

Sønderborgvej 7 kruså

Recommended Posts

Guest Den langr

Godt sted. Var der for kort tid siden. En ældre med små bryste samt en moden med gode former.... Sf. Kan varmt anbefales. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den langr skrev, for 17 timer siden:

Godt sted. Var der for kort tid siden. En ældre med små bryste samt en moden med gode former.... Sf. Kan varmt anbefales. 

Hej fik du massage og ekstra. Jeg skal til Sønderjylland i næste uge så må jeg og prøve 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er ogsaa  Tøndervej 14 , Kruså  de har åbnet med ny ejer . Plus der er også kommet en moden kvinde ,som virkelig kan give massage ,

Hun ligner en på 35 men er nok nærmere 50  meget fit krop og kan virkelig tage ved , plus taler rigtig godt Dansk

Del dette indlæg

Link til indlæg
tronheim skrev, for 3 timer siden:

Der er ogsaa  Tøndervej 14 , Kruså  de har åbnet med ny ejer . Plus der er også kommet en moden kvinde ,som virkelig kan give massage ,

Hun ligner en på 35 men er nok nærmere 50  meget fit krop og kan virkelig tage ved , plus taler rigtig godt Dansk

Hej Tronheim det er en mærkelig ide at blande Tøndervej 14 i en tråd om Sønderborgvej 7. Så skulle du skrive en anmelse på Tøndervej 14. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den langr
Petermann skrev, for 14 timer siden:

Hej fik du massage og ekstra. Jeg skal til Sønderjylland i næste uge så må jeg og prøve 

Jeg fik massage og lidt uventet hj af den ældre... Men vi tændtes hinanden kunne jeg tydeligt mærke... sxf

Del dette indlæg

Link til indlæg
Petermann skrev, for 20 timer siden:

Hej Tronheim det er en mærkelig ide at blande Tøndervej 14 i en tråd om Sønderborgvej 7. Så skulle du skrive en anmelse på Tøndervej 14. 

Tja du kan da have lidt ret , Hvis det kun var her du søgte , når du skulle til Tyskland , men  jeg opdagede jo du fik svar om kvaliteten , og jeg har jo også før anmeldt stedet.

Så ville bare være lidt alsidigt behjælplig  i området , da der har været lidt svingende anmeldelser i området . Kunne jo være du kom meget langt fra og  gerne ville have lidt valg muligheder .

Men opdagede dit morgen opstød !!!  så sorry til dig  og håber du får en skøn dag.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...