Hop til indhold

Sønderborgvej 7 kruså

Featured Replies

Skrevet

Hej sker der noget på sønderborgvej 7 hvem er der da jeg skal til Tyskland på Lørdag ???

Skrevet

ved ikke med sønderborgvej 7 

men på sønderborgvej 9 kan du finde 

https://annoncelight.dk/showad/221815

• 3 months later...
Skrevet

Godt sted. Var der for kort tid siden. En ældre med små bryste samt en moden med gode former.... Sf. Kan varmt anbefales. 

Skrevet
  • Author
Den langr skrev, for 17 timer siden:

Godt sted. Var der for kort tid siden. En ældre med små bryste samt en moden med gode former.... Sf. Kan varmt anbefales. 

Hej fik du massage og ekstra. Jeg skal til Sønderjylland i næste uge så må jeg og prøve 

Skrevet

Der er ogsaa  Tøndervej 14 , Kruså  de har åbnet med ny ejer . Plus der er også kommet en moden kvinde ,som virkelig kan give massage ,

Hun ligner en på 35 men er nok nærmere 50  meget fit krop og kan virkelig tage ved , plus taler rigtig godt Dansk

Skrevet
  • Author
tronheim skrev, for 3 timer siden:

Der er ogsaa  Tøndervej 14 , Kruså  de har åbnet med ny ejer . Plus der er også kommet en moden kvinde ,som virkelig kan give massage ,

Hun ligner en på 35 men er nok nærmere 50  meget fit krop og kan virkelig tage ved , plus taler rigtig godt Dansk

Hej Tronheim det er en mærkelig ide at blande Tøndervej 14 i en tråd om Sønderborgvej 7. Så skulle du skrive en anmelse på Tøndervej 14. 

Skrevet
Petermann skrev, for 14 timer siden:

Hej fik du massage og ekstra. Jeg skal til Sønderjylland i næste uge så må jeg og prøve 

Jeg fik massage og lidt uventet hj af den ældre... Men vi tændtes hinanden kunne jeg tydeligt mærke... sxf

Skrevet

Men skriv gerne pb for yderligere information. 

Skrevet
Petermann skrev, for 20 timer siden:

Hej Tronheim det er en mærkelig ide at blande Tøndervej 14 i en tråd om Sønderborgvej 7. Så skulle du skrive en anmelse på Tøndervej 14. 

Tja du kan da have lidt ret , Hvis det kun var her du søgte , når du skulle til Tyskland , men  jeg opdagede jo du fik svar om kvaliteten , og jeg har jo også før anmeldt stedet.

Så ville bare være lidt alsidigt behjælplig  i området , da der har været lidt svingende anmeldelser i området . Kunne jo være du kom meget langt fra og  gerne ville have lidt valg muligheder .

Men opdagede dit morgen opstød !!!  så sorry til dig  og håber du får en skøn dag.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.