Hop til indhold
DinaG

Gangbang med DinaG

Recommended Posts

Gentlemand-Finn skrev, for 2 minutter siden:

Jeg flytter til Vejle..!

Jeg bor tæt på Vejle :P 

Hvis vagtplanen tillader en fridag skal jeg SELVFØLGELIGT med :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki
DinaG skrev, for 3 timer siden:

Så blev der igen tid til at jeg skal have stillet mine lyster :-)

https://annoncelight.dk/showad/251831

Må jeg lige spørge om noget.....?

Når man nu hørte/så udsendelsen i går på Kanal5 omkring 'gangbangs' og pigen her udtalte "den sidste time er strid"......hvordan oplever en erfaren, moden kvinde så den sidste time? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tzatiki skrev, for 1 time siden:

Må jeg lige spørge om noget.....?

Når man nu hørte/så udsendelsen i går på Kanal5 omkring 'gangbangs' og pigen her udtalte "den sidste time er strid"......hvordan oplever en erfaren, moden kvinde så den sidste time? 

Mon ik det hører hjemme under generelt? Så tråden her ik spoleres for meget. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej med jer 

jeg ved ikke om det korrekt at stille disse spørgsmål i denne tråd, men nu gør jeg det.

jeg har længe godt kunne tænke mig at prøve at deltage i et gangbang men har ikke haft modet til at gøre det, jeg har tidligere besøgt Dina G alene og hun var fantastisk jeg kunne godt tænke mig at høre lidt om hvordan sådan et arrangement forløber, hvor mange plejer at deltage og er det muligt at holde et pause undervejs. 
jeg håber at høre fra jer  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Fyn

Jeg kender ikke stedet, men har for år tilbage været til gb med Dina G (formentlig den samme). Hun er meget fin. Du skulle prøve det - er det godt første gang - gør du det igen. Det kan være lidt hektisk i starten. Du kan så sidde og vente på at der bliver plads ved damen. Normalt forløber et gb stille og roligt - er man lidt genert ved at nogen kikker på, kan man vente til sidst, da folk er gået og der kun er et par stykker tilbage, ellers tal med damen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Interesseret, men lige et praktisk spørgsmål. har kun mulighed for at deltage de sidste 60 minutter. er der en til at tage imod, eller hvordan foregår det helt praktisk. er mit første mulige GB så er lidt grøn på de uskrevne regler om ankomst og afgang. det andet skal jeg helt sikkert nok finde ud af :) ??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Normalt er der en hjælper der passer døren og en anden hjælper der følger gb og ser efter om deltagerne følger de regler der er sat op, og da kan man komme senere. I enkelte tilfælde låses døren når gb går i gang, i det tilfælde fremgå det i annoncen. Jeg kan forstå at det er i en klinik og da kommer man bare.     

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...