Hop til indhold

GB- politikeren

Featured Replies

Skrevet

I har sikkert set udsendelsen om gb-politikeren i TV5 i går d. 30. okt. hvor han blev afsløret. Da gb blev afholdt i Vejle i sin tid, var det sjovt for alle, både for damerne og fyrene. Da han så kom ind i det ødelagde han det i Sydjylland. Sidenhen var han åbenbart begyndt igen i Nordjylland, nu er det ødelagt deroppe også - det har vel også sat det tilbage andre steder?  

Skrevet

Hvad mener du med at han ødelagde det i sydjylland?

Jeg har selv været med i Vejle  fra starten og har aldrig set andre end dem der har ondt i røven over deres egen moral være utilfredse...  Selv til sidst i forsamlingshuset var både piger og gæster i stort omfang tilfredse gengangere - Alt godt lige indtil sladder pressen kom ind og øjnede mulighed for at forarges over sammenblandingen af politik og sex, hvilket jo altid har solgt godt.

Så eller hørte vi nogen i huset i går der var blevet snydt / ført bag lyset? (ud over skat naturligvis) ??

Succes kriteriet for Kanal 5 er alene at få lavet et program der kan lave gode seertal, de er da i bund og grund ligeglade med alt andet. Støjbjerg var forarget over at nogle piger fik penge for at blive knaldet af en flok mænd - det er vel også hendes politiske pligt at græmmes for at sikre vælgernes gunst...

Købesex har altid delt vandene meget skarpt - os der er for og de andre der er imod. Hvis han har fået 20% for at arrangere og lægge hus til kan jeg ikke have ondt af - der blev nævnt 14.000, dvs. 11.200 til pigen og 2.800 til ham. Jeg ville ikke gøre det billigere selvom det havde været 100% lovligt.

Jeg har ikke taget hverken kondom- eller skattemoralen med i mine overvejelser i dette indlæg, men alene forholdt mig til udsendelsens kerne - moralen i at en mand får 20% for at arrangere et GB.

Skrevet

Der er allerede 1 debat i gang om samme, fylder 4 sider. Hvorfor kommenterer i ikke der? 

Skrevet
  • Author

Beklager. Havde ikke set det, så hopper derover.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.