Hop til indhold
shaved cock

Nico supersød sort pige (Vejle vestby)

Recommended Posts

jeg var jo tændt på lidt sjov. som i måske har læst i en anden anmeldelse her på siden

så jeg fandt Nico en lækker sort ung pige uhm. hun så godt ud på annoncen.

vi aftaler at jeg kommer ca kl 13 en dag i uge 7

jeg fik adressen oplyst dog ikke hvilken etage det var på. hun holder til i en lejlighed i en stor boligforening. med parkering på gaden lige nedenfor , meget diskret sted.

jeg sender sms om at nu er jeg fremme og får så etage i opgangen. jeg ringer på porttlf og hun åbner straks.

vi after en gang superfrank og klarer øko.

hun smider lige hendes ultra lille kjole inden hun vimser ud med pengene

Hold nu kæft hun ser godt ud kun iført lyserøde g streng trusser of BH samt sorte stiletter.

nå hun kommer ind igen og så ryger stilletter, trusser og BH.

og hun kravler op til mig i sengen og nusser mig lidt på kroppen, inden hun ligger sig på alle fire og tager pikken i munden , selvfølgelig med røven vendt så jeg kan nå med min hånd at lege lidt med hendes faste røv og hendes glat barberede fisse. og den anden hånd leger med hendes faste bryster.

så længe jeg ikke finger knepper hende er det ok , også fair nok når jeg nu "kun" har bestilt superfransk.

hun sutter og slikker som en drøm , uhmm. holder pauser en gang imellem så man lige kan få vejret igen 8-)

så sprøjter jeg i munden på hende hun tager det meste i munden. men spytter selvfølgelig ud bagefter , hun havde sagt hun ikke sluger.

nå vi ligger og hygger lidt, jeg skal have lov til at nyde udløsningen. ikke noget hast med at få mig ud igen.

absolut et besøg vær og til absolut rimelige priser . superfransk 450 kr.

her er link til hende

http://www.sexpiger.dk/3176

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min erfaring med de mørke piger i Vejle er i bedste fald svingende. Men din anmeldelse trigger min lyst til at forsøge igen, med udgangspunkt i en god gang superfransk som du beskriver.

Jeg er dog optaget af, at jeg ikke lugter af parfume efter besøget, og af at jeg efter seancen kan komme i bad, eller i det mindste kan vaske mig godt af. Kan man det hos Nico?

Del dette indlæg

Link til indlæg

hey.. hun dufter ikke vild af parfume. om man kan komme i bad eller blive vasket bagefter, det tør jeg ikke sige.

hun taler og forstår lidt dansk , ellers engelsk.

fræk weekend til alle

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...