Hop til indhold
Livsnyder69

Kæmpe skuffelse - Jasmine Aarhus

Recommended Posts

Som over overskriften antyder, havde jeg her til aften en særdeles skuffende oplevelse med en ellers dejlig kvinde, der kan sit kram. Havde lavet en aftale med hende til kl 20.00 på en time inkl 30 min hvor også Roxy deltog, pris 1.800,- . Jeg skulle send en sms 10 min inden jeg kom. Som aftalt så gjort. Have forventet et "ok" eller "ja" men intet svar. Jeg ankom og Roxy åbnede døren. Første mig ind i et lille værelse og fortalte at Jasmine var ca 20 min forsinket pga en kunde der var kommet for sent til en aftale. Her overvejende jeg kraftigt at gå igen og oplyste "at jeg ville lave en ny aftale med Jasmine i morgen". Men Roxy tilbød at være sød ved mig, til Jasmine var klar til os begge, hvorefter hun begyndte at smide tøjet. Ok jeg accepterede 

Efter 30 min. slik og kyssen bryster samt mobil snak og sms fra hendes side, fik jeg nok og meddelte at jeg gik. Jeg skulle så bare lige betale 700,- for det var hendes normalpris for 30 min. Ikke tale om... jeg havde ikke fået udløsning og en stor del af tiden gik med ingenting. Jeg tilbød hende 400,- 

i samme sekund banker Jasmine på døren. "No no not go" siger hun og trækker mig ind i et andet rum. Roxy følger med. Ned på madrassen hvor hun ihærdigt forsøger at få liv i pikken hvilken lykkedes. Herefter siger Jasmine til hende, at hun godt må gå. Derefter lidt gensidig oral og en gang svensk, til jeg kommer på maven. Selvaftøring og tilbud om lidt massage på rykken og derefter fælles bad. Masser af sæbe og dejlig varmt vand... tak tak

Efter 50 minutter står jeg igen på gaden, tiltalt skuffet og 1.800,- fattigere. Det klær ikke Jasmine. Jeg kan dog kun takke mig selv. "Så gå dig igen når aftaler ikke holdes". Men når pikken tager styringen, sker disse ting.. ØV ØV og ØV

 

Link til Jasmine. Kan ikke finde Roxy på AL

https://annoncelight.dk/showad/274346 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Træls oplevelse du har haft; kan godt forstå din skuffelse; det overrasker mig, idet jeg udelukkende har haft gode oplevelser med Jasmine incl./excl. Roxy - Jasmine skulle selvfølgelig ikke have modtaget den forsinkede kunde; men derimod overholdt sin aftale med dig …….

Del dette indlæg


Link til indlæg
Høvdingen skrev, for 9 minutter siden:

Kære Livsnyder69; vil det sige, at du betalte 1800 kr. for kun 50 min.?; der er et eller andet i min optik der lyder usandfærdigt; go´ aften til dig …..

Jeg har betalt 2500 for 40 min samme sted. 

Oplevelsen var ok, men de overholde på ingen måde tiden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mand34Horsens skrev, for 14 minutter siden:

Jeg har betalt 2500 for 40 min samme sted. 

Oplevelsen var ok, men de overholde på ingen måde tiden. 

Okay; det var godt nok meget - det har jeg ALDRIG oplevet; go´ aften …..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Servicesboy
Mand34Horsens skrev, for 9 timer siden:

Jeg har betalt 2500 for 40 min samme sted. 

Oplevelsen var ok, men de overholde på ingen måde tiden. 

Kæft mand, i må komme nemt til penge, når i betaler så høj pris

men god dag til jer

kh Servicesboy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Servicesboy skrev, for 2 timer siden:

Kæft mand, i må komme nemt til penge, når i betaler så høj pris

men god dag til jer

kh Servicesboy

Enig med dig - og i øvrigt er det meget tydeligt hvad de eksakte priser er for de respektive ydelser; som IKKE harmonerer med ovenstående ´betalinger´ ………..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har haft dem hver for sig. Og sammen. Op til flere gange. Og tiden er altid holdt der har aldrig været noget at klage over  er fuldt ud tilfreds med. Begge piger jeg vil forsætte med at besøge dem 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er på bølgelængde med Slaven 6; begge piger er utrolig dejlige og frække, såvel sole som sammen i torsdags tilbragte jeg en stund med pigerne; og det var den bedste oplevelse dags dato, og jeg har kendt Jasmine i omkring 3 år - jeg regner med at skrive en anmeldelse når tiden tillader det; go´ aften til alle …..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...