Hop til indhold
Troldmanden

Svenske Lisa i Odense

Recommended Posts

Min krop var træt og slidt, grundet alt for meget arbejde, og trængte til at blive forkælet med en times tiltrængt oliemassage. Havde læst, at Lisa var startet på mit faste Thai sted i kælderen på en kendt adresse i Odense (3 minutter fra afkørsel 52 Odense SV) https://annoncelight.dk/showad/285617 så jeg bestilte en times olie massage.

Ankom på det aftalt tidspunkt, og Lisa lukkede mig selv ind og viste mig ned i kælderen. Lisa har ikke billede på sin annonce, men det vil være fair at skrive, at hun er ikke helt ung længere. Højden og vægten, der er angivet i annoncen, skal nok passe, men alderen på 40 år skal tillægges moms;) Hun har kort hår og ligner ikke de typiske thai piger, der ellers har arbejdet i kælderen gennem tiden. Lisa optræder seriøst og jeg fornemmede, at der var fokus på massage delen, hvilket passede fint til mit behov den dag :D

Lisa talt svensk med mig og hun er nem at forstå. Jeg blev vist ind i det sædvanlige rum, og imens Lisa gik ud for at hente den opvarmede olie smed jeg alt tøjet og lagde mig til rette på briksen. Lisa spurgte grundigt ind til hvor jeg havde problemer og til hvilken type massage jeg ønskede og hvor hårdt det skulle være. Jeg bad hende give den fuld gas, og hun gik i gang med stor energi. Lisa ved bestemt godt hvordan hun skal massere og hun fandt hurtigt alle mine ømme steder og fik arbejdet en myoserne væk. Der var lidt pirring undervejs, og jeg lod mig overtale til et HJ, som hun udførte med tålmodig energi, langsomme rolige strøg blandet med en del olie. Jeg spurgte ikke om Lisa ville taget tøjet af, så jeg kan ikke beskrive hendes krop på nogen måde. Jeg lå bare og lod hende gøre alt arbejdet indtil afslutningen. Efter behandlingen oplevede jeg en klar forbedring af mobiliteten i min nakke og ryg og det faglige er bestemt godkendt. HJ var rimeligt, men det er bestemt ikke sex delen Lisa har fokus på. Prisen på massagen er angivet i annoncen og tillæg for HJ var beskeden og til standard Odense priser. Der var god tid og jeg tog et velfortjent bad bagefter. Blev også tilbudt vand efter behandlingen og stod tilfreds og afslappet på gaden godt over en time efter min ankomst. Var eneste kunde på det tidspunkt og mødte ikke andre piger på adressen.

Mvh

Troldmanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...