Hop til indhold
Tehtdk

GP'er med kønsbehåring??

Recommended Posts

Personligt er jeg lidt fan af kønsbehåring, mens synes desværre der er rigtigt mange piger der vælger at være glatte. Er selv fan af at der er hår på, dog med det lille "forbehold" at plænen bliver holdt således at det ikke bare får lov til at gro vildt og uhæmmet :-P. 

Har fundet en sød pige i et andet område jeg har lavet en aftale med, men hvem er der ellers af de søde dejlige piger derude der vælger at beholde deres kønsbehåring og som er anbefalingsværdige? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest allo-allo

Emnet har været oppe at vende med jævne mellemrum, senest i begyndelsen af uge, hvor Mojo26 også efterlyste kvinder med vilde duske. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
allo-allo skrev, 1 time siden:

Emnet har været oppe at vende med jævne mellemrum, senest i begyndelsen af uge, hvor Mojo26 også efterlyste kvinder med vilde duske. 

Nu behøves det ikke være vilde duske. Tænker at den gerne må holdes ligesom man klipper hæk. 

Og Mojo26 spurgte på Sjælland. Jeg efterspørger Jylland og Fyn

Redigeret af Tehtdk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest allo-allo
Tehtdk skrev, for 12 timer siden:

Nu behøves det ikke være vilde duske. Tænker at den gerne må holdes ligesom man klipper hæk. 

Og Mojo26 spurgte på Sjælland. Jeg efterspørger Jylland og Fyn

Undskyld. Havde ikke set, at du alene søgte fynske buske. På den anden side, så er der et bredere udvalg i Hovedstadsområdet. God jagt og husk tandstikker til at grave kussehår ud af gebisset

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...