Tehtdk 83 Skrevet 30. Oktober, 2019 Personligt er jeg lidt fan af kønsbehåring, mens synes desværre der er rigtigt mange piger der vælger at være glatte. Er selv fan af at der er hår på, dog med det lille "forbehold" at plænen bliver holdt således at det ikke bare får lov til at gro vildt og uhæmmet :-P. Har fundet den søde Julie i Århus jeg har lavet en aftale med, men hvem er der ellers af de søde dejlige piger derude der vælger at beholde deres kønsbehåring og som er anbefalingsværdige? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 30. Oktober, 2019 Tehtdk skrev, for 11 timer siden: Personligt er jeg lidt fan af kønsbehåring, mens synes desværre der er rigtigt mange piger der vælger at være glatte. Er selv fan af at der er hår på, dog med det lille "forbehold" at plænen bliver holdt således at det ikke bare får lov til at gro vildt og uhæmmet :-P. Har fundet den søde Julie i Århus jeg har lavet en aftale med, men hvem er der ellers af de søde dejlige piger derude der vælger at beholde deres kønsbehåring og som er anbefalingsværdige? Sorry, det findes ej mere, da mænd ej ønsker hår i maden, men prøv igen om, måske 100 år? Sorry Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stein 351 Skrevet 30. Oktober, 2019 Jeg kan som dig også godt lide lidt hår så man kan se at det er en kvinde, og ikke en pige man er sammen med. Jeg har idag besøgt Anna i Fredericia, så hvis du er til thaipiger er hun et rigtig godt bud. Hun er en dejlig pige, og har en fin tætklippet behåring. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Joey Joe Joe 2913 Skrevet 30. Oktober, 2019 (edited) Tehtdk skrev, for 13 timer siden: Personligt er jeg lidt fan af kønsbehåring, mens synes desværre der er rigtigt mange piger der vælger at være glatte. Er selv fan af at der er hår på, dog med det lille "forbehold" at plænen bliver holdt således at det ikke bare får lov til at gro vildt og uhæmmet :-P. Har fundet den søde Julie i Århus jeg har lavet en aftale med, men hvem er der ellers af de søde dejlige piger derude der vælger at beholde deres kønsbehåring og som er anbefalingsværdige? Thai-piger har ofte. GP'ere af anden slags meget sjældent. Dette indlæg er nummer 100.000 i den kategorien "Anmeldelser af piger og klinikker i Jylland" Redigeret 30. Oktober, 2019 af Joey Joe Joe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tehtdk 83 Skrevet 31. Oktober, 2019 stein skrev, for 9 timer siden: Jeg kan som dig også godt lide lidt hår så man kan se at det er en kvinde, og ikke en pige man er sammen med. Jeg har idag besøgt Anna i Fredericia, så hvis du er til thaipiger er hun et rigtig godt bud. Hun er en dejlig pige, og har en fin tætklippet behåring. Er til lidt længere end bare tætklippet. :-p Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 31. Oktober, 2019 Thaimig skrev, for 11 timer siden: Sorry, det findes ej mere, da mænd ej ønsker hår i maden, men prøv igen om, måske 100 år? Sorry Du tager fejl, flere og flere lader håret gro, og mange mænd efterspørger det 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 31. Oktober, 2019 Liv skrev, for 12 timer siden: Du tager fejl, flere og flere lader håret gro, og mange mænd efterspørger det Tak for den melding, og så fra en kvinde, jeg var til tider blot bange for der sku gå 100 år før det vender, og specielt fordi Thai nu også er begyndt med Stubbekøbing og i min verden er det helt yt, men dejligt at se det ikk nødvendigvis er flertallet som bestemmer Men Tak til Liv og undskyld afsporring, tilbage til Ts Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 1. November, 2019 Nåh-ja glemte at foreslå Miza i det Sønderjyske, der er ihvertfald hår til både Gården og gaden, iøvrigt en pige med ben i næsen Eller på jysk, en klog pige, som ved hvad hun laver, en fuldtræffer fra Obh, Hva det angår Liv på Fyn er fin, kender jeg desværre ikke endnu, men tror det ku være værd at kører efter Men men, køb altid dansk, så er du som regel godt på vej go weekend, what ever you are Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2409 Skrevet 2. November, 2019 Hej gutter Kunne i være så flinke og tilføje et link til pigerne : ) På forhånd tak for hjælpen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ælling 62 Skrevet 4. November, 2019 Tehtdk skrev, den 30.10.2019 at 08:17: Personligt er jeg lidt fan af kønsbehåring, mens synes desværre der er rigtigt mange piger der vælger at være glatte. Er selv fan af at der er hår på, dog med det lille "forbehold" at plænen bliver holdt således at det ikke bare får lov til at gro vildt og uhæmmet :-P. Har fundet den søde Julie i Århus jeg har lavet en aftale med, men hvem er der ellers af de søde dejlige piger derude der vælger at beholde deres kønsbehåring og som er anbefalingsværdige? Kan du fortælle lidt mere om denne søde Julie? Har du eventuelt et link? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sailorman 243 Skrevet 4. November, 2019 Os der var unge i firserne kan godt lide hår på missen. Men det skal være velplejet og gerne bare en lille trimmet dusk på venusbjerget. Helt glat kan få mig til at tænke på en som ikke er kønsmoden og det bryder jeg mig ikke om i seksuel sammenhæng. Håber at lidt hår på den bliver moderne igen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 4. November, 2019 Det var derfor studinepigen Livlige Laura var så dejlig. Hun havde sådan en veltrimmet dusk. Hvilke historier der kunne fortælles. Ære være hendes Minde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Servicesboy Skrevet 4. November, 2019 Tehtdk skrev, den 30/10/2019 at 08:17: Personligt er jeg lidt fan af kønsbehåring, mens synes desværre der er rigtigt mange piger der vælger at være glatte. Er selv fan af at der er hår på, dog med det lille "forbehold" at plænen bliver holdt således at det ikke bare får lov til at gro vildt og uhæmmet :-P. Har fundet den søde Julie i Århus jeg har lavet en aftale med, men hvem er der ellers af de søde dejlige piger derude der vælger at beholde deres kønsbehåring og som er anbefalingsværdige? Jeg blev helt forskrækket en dag jeg så n gaml film noget i retning af I tyrens tegn, samtlige piger havde hår på fissen, ikke bare en stribe, men helt nartuligt udvokset, - jeg havde sgu rent glemt piger ser sådan ud. Jeg kan se andre har skrevet det jeg ville skrive så stop herfra kh Servicesboy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 5. November, 2019 Ælling skrev, den 4.11.2019 at 16:08: Kan du fortælle lidt mere om denne søde Julie? Har du eventuelt et link? Jamen kære venner, ? Det er vel ej sværere for jer at lede på Al og lignende, end for os andre? De findes og som Liv er så venlig at pointere, ja så er der håb forude hva det angår Miza, så ingen annonce pt. Julie er på pt. Go aften Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NatasjaDelight 4 Skrevet 16. November, 2019 Syntes også flere og flere efterspørger det. Jeg er trimmet men ellers naturlig behåring Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg