Hop til indhold
Joeyboy

Episk massage i Holbæk

Recommended Posts

Jeg overvejer lidt om jeg skulle prøve en episk massage med sif i Holbæk er der nogen der har prøvet og kan fortælle lidt om det? Vil meget gerne hører lidt om hvordan sif ser ud der står på deres hjemmeside at de med vilje ikke viser massørerne men jeg syntes nu det er meget rart at ha en ide om hvordan hun ser ud er hun tyk eller tynd høj eller lav hvilken hårfarve osv 

 

https://www.episkm.com/

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BadGuy
Joeyboy skrev, for 13 minutter siden:

Jeg overvejer lidt om jeg skulle prøve en episk massage med sif i Holbæk er der nogen der har prøvet og kan fortælle lidt om det? Vil meget gerne hører lidt om hvordan sif ser ud der står på deres hjemmeside at de med vilje ikke viser massørerne men jeg syntes nu det er meget rart at ha en ide om hvordan hun ser ud er hun tyk eller tynd høj eller lav hvilken hårfarve osv 

 

https://www.episkm.com/

Du tar helt fejl af konceptet, det har intet med sex at gøre, derfor irelavant hvordan behandleren ser ud, men er ganske alm pæne kvinder alle sammen ... men når det er sagt, så syntes jeg du skal prøve det, det er en fantastisk og anderledes udløsning man får og du kommer meget i kontakt med din krop, jeg syntes det er bedre en alm sex, har prøvet det nu 3 gange ..

Del dette indlæg


Link til indlæg
BadGuy skrev, for 12 minutter siden:

Du tar helt fejl af konceptet, det har intet med sex at gøre, derfor irelavant hvordan behandleren ser ud, men er ganske alm pæne kvinder alle sammen ... men når det er sagt, så syntes jeg du skal prøve det, det er en fantastisk og anderledes udløsning man får og du kommer meget i kontakt med din krop, jeg syntes det er bedre en alm sex, har prøvet det nu 3 gange ..


det har jeg læst mig til inde på hjemmesiden jeg vil alligevel gerne ha en inde om hvordan kvinden der skal massere mit lem ser ud så der ikke opstår ubehagelige overraskelser hører gerne fra folk der kan gi et signalaman af sif 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er en flot moden pige som kan få dig til at slappe af og også komme når hun giver dig lov. Jeg kom 2 gange hos hende på 30 min. men du skal ikke forvente hun er nøgen eller andre sex ting. Hun koncentrer sig omkring din pik og intet andet.

Kan varmt anbefales  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mich skrev, 1 time siden:

Hun er en flot moden pige som kan få dig til at slappe af og også komme når hun giver dig lov. Jeg kom 2 gange hos hende på 30 min. men du skal ikke forvente hun er nøgen eller andre sex ting. Hun koncentrer sig omkring din pik og intet andet.

Kan varmt anbefales  

Jeg er helt med på at hun kun gør massage tingen og der ikke er noget sex i det osv men vil alligevel gerne vide eller bare ha en ide om hvad for en person hun er man skal så vidt jeg kan se betale depositum osv. hvordan ser hun ud? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er pæn, pæn fast krop, smilende og sød

En dejlig MILF hvis du spørger mig og havde ingen problemer med at blive stiv selvom hun ikke er nøgen

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...