Danske Yara 714 Skrevet 29. Oktober, 2019 (edited) Hej I dejlige mennesker :* Jeg håber at det er okay med en besked som denne herinde. Det er svært at sige farvel, så jeg vil bruge på gensyn istedet Jeg stopper som GP.... For en lang stund.. Jeg vil blot ønske jer det bedste og takke for alle de fantastiske oplevelser og besøg jeg har haft i gennem tiden herinde. I er nogle fantastiske mennesker på hver jeres måde. Både jer som jeg har mødt og jer som jeg har skrevet med i forum og privat beskeder. Jeg håber inderligt at møde jer igen, om ikke andet så i forum. Min profil forbliver aktiv.. For jeg vender også højst sandsynligt tilbage som aktiv GP. Dog først i 2020.. Kan I have det dejligt og passe godt på jer selv og ikke mindst hinanden :* Vi ses Kys Yara Redigeret 29. Oktober, 2019 af Yara 9 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 29. Oktober, 2019 Yara skrev, for 38 minutter siden: Kan I have det dejligt og passe godt på jer selv og ikke mindst hinanden :* Vi ses Kys Yara Takker og iligemåde Må man spørge, hvad du skal Ud og rejse eller har du fået en kæreste, med tidsbestemt varighed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danske Yara 714 Skrevet 29. Oktober, 2019 (edited) Tak @Toddy Hvis jeg nogensinde vælger at få en kæreste, så skal han ihvertfald være afklaret med at jeg er gp Dvs ikke stå i vejen for det jeg laver;) og svaret til ovenstående er; nej Vil ikke uddybe nærmere men blot på en længere rejse... som kan fortolkes på flere måder Redigeret 29. Oktober, 2019 af Yara Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 29. Oktober, 2019 Yara skrev, for 9 minutter siden: Tak @Toddy Hvis jeg nogensinde vælger at få en kæreste, så skal han ihvertfald være afklaret med at jeg er gp Dvs ikke stå i vejen for det jeg laver;) og svaret til ovenstående er; nej Vil ikke uddybe nærmere men blot på en længere rejse... som kan fortolkes på flere måder Bare helt ok Personligt kigger jeg ofte på en pige og tænker "jep hun kunne godt holde i ca 3 måneder" 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Valderrama Skrevet 29. Oktober, 2019 Smukke dejlige @Yara Det er mig der takker mindst lige så meget, vi har haft nogle fantastiske møder Jeg håber inderligt du får ro, og styr på de ting der betyder noget for dig, det fortjener du. Og så vil jeg glæde mig til 2020 Husk nu vi har en strandtur tilgode Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danske Yara 714 Skrevet 30. Oktober, 2019 Valderrama skrev, for 10 timer siden: Smukke dejlige @Yara Det er mig der takker mindst lige så meget, vi har haft nogle fantastiske møder Jeg håber inderligt du får ro, og styr på de ting der betyder noget for dig, det fortjener du. Og så vil jeg glæde mig til 2020 Husk nu vi har en strandtur tilgode Tak dejlige Det har vi absolut! Det samme vil jeg også :* JA vi har så!! Og du kan tro at jeg har gode planer med turen Glæder mig til at se dig igen :* Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest NordFyr Skrevet 30. Oktober, 2019 Yara skrev, for 16 timer siden: Hej I dejlige mennesker :* Jeg håber at det er okay med en besked som denne herinde. Det er svært at sige farvel, så jeg vil bruge på gensyn istedet Jeg stopper som GP.... For en lang stund.. Jeg vil blot ønske jer det bedste og takke for alle de fantastiske oplevelser og besøg jeg har haft i gennem tiden herinde. I er nogle fantastiske mennesker på hver jeres måde. Både jer som jeg har mødt og jer som jeg har skrevet med i forum og privat beskeder. Jeg håber inderligt at møde jer igen, om ikke andet så i forum. Min profil forbliver aktiv.. For jeg vender også højst sandsynligt tilbage som aktiv GP. Dog først i 2020.. Kan I have det dejligt og passe godt på jer selv og ikke mindst hinanden :* Vi ses Kys Yara 1000 tak for dig Jeg nåede kun at besøge dig 1 gang. På gensyn i 2020. Hav det godt og pas på dig selv. Vh NF Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1686 Skrevet 30. Oktober, 2019 God vind. Har ikke mødt dig, men du virker som en både klog og fræk pige. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danske Yara 714 Skrevet 30. Oktober, 2019 NordFyr skrev, for 11 timer siden: 1000 tak for dig Jeg nåede kun at besøge dig 1 gang. På gensyn i 2020. Hav det godt og pas på dig selv. Vh NF Selv tak Du er ihvertfald velkommen til runde 2 i 2020 Det vil glæde mig Tak og i lige måde :* Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danske Yara 714 Skrevet 30. Oktober, 2019 Elprebsi skrev, for 11 timer siden: God vind. Har ikke mødt dig, men du virker som en både klog og fræk pige. Tak skal du have :* Mødet kan vi godt arrangere når tiden er så vidt igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
booob 207 Skrevet 30. Oktober, 2019 Hej søde smukke Yara Du ønskes alt godt i din pause - Håber du har nogle spændende planer der kan gøre dig glad og give dig gode oplevelser. Sender stort varmt knus og kram med ønsket om du får en herlig tid. Booob 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danske Yara 714 Skrevet 30. Oktober, 2019 Tusind tak skal du have @booob :* Kan du også have det rigtig godt og dejligt :* Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Redboys 121 Skrevet 1. November, 2019 Hej Yara Sikke et møde vi havde, jeg glemmer det aldrig og jeg håber ikke det var det sidste men det må tiden vise, men alt held og lykke til dig med hvad du nu skal PS Husk mobilerne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dockim 33 Skrevet 2. November, 2019 Kære søde fantastiske Yara Held og lykke med din søgen i livets mening. Som du ved, synes jeg du, er er den mest fantastiske Quinde . Håber at få lov til at møde dig igen.... Mange kys og kram /Dockim Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Månestjerne 346 Skrevet 2. November, 2019 Kære, du ved godt hvad jeg vil sige Der er mange grunde, men jeg er helt tryg for fremtiden din Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg